Növényi alapú termékcsaládot vezet be a Continente
Reagálva a Portugáliában egészségügyi, környezetvédelmi, vagy éppen etikai okból egyre nagyobb számú vegetariánus fogyasztó igényeire, a Continente portugál szupermarketlánc Powered by Plants néven vezet be új, saját márkás vegetáriánus termékcsaládot. A termékek között megtalálhatók húsmentes, kizárólag növényi – borsó-, gabona- és szója- – fehérjét tartalmazó húspogácsák, csirkefalatok és húsgolyók. A húshoz érzékszervi szempontból nagyon hasonlatos termékek természetes aromát, zöld és szárított fűszereket tartalmaznak, de például ízfokozót nem.
A termékcsaládot a kereskedelmi lánc egy hazai beszállítóval együttműködésben fejlesztette és tesztelte több mint 250 fogyasztón vakkóstolással. A termékek a fagyasztott áruk részlegén megtalálhatók.
Kapcsolódó cikkeink
Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >Új márkát indít a Lidl Svájcban a hazai termékek népszerűsítésére
Május 8-án jelent meg svájci üzleteiben a Lidl új Qualité…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >