Új növényi alapú pizzával kísérletezik a Pizza Hut és a Beyond Meat az Egyesült Királyságban
A növényi alapú termékeket gyártó vállalat legújabb pepperoni feltétje januártól lesz elérhető korlátozott ideig. A cég hasonló együttműködésekkel az Egyesült Államokban nehezen tudott teret nyerni.
A Beyond Meat és a Pizza Hut Beyond Pepperoni elnevezésű feltéttel vezet be új terméket az Egyesült Királyságban – jelentették be a vállalatok közös közleményben.
A két pizzán és egy kívül ropogós, belül sajttal és egyéb finomságokkal töltött, hajtogatott különlegességen, azaz Melt-en szereplő pepperoni feltét januártól lesz elérhető a Pizza Hut Egyesült Királyságbeli éttermeiben korlátozott ideig, illetve amíg a készlet tart.
A vállalatok arról nem nyilatkoztak, hogy amennyiben az együttműködés sikeresnek bizonyul, fontolóra veszik-e a termék állandóvá tételét vagy kiterjesztését kínálatukban. A Beyond Meat és a Pizza Hut azt állítja, hogy a Z-generációs brit fogyasztóknak becslések szerint 80%-a szeretné kipróbálni a növényi alapú pepperoni pizzát.
Európa mostanság szilárd piacot jelent a növényi alapú kínálat számára. A GFI Europe adatai szerint a növényi alapú élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma a régióban 2022-ben elérte az 5,8 milliárd eurót (6,4 milliárd dollár), ami 6%-kal magasabb, mint 2021-ben és 21%-kal magasabb, mint 2020-ban. A Beyond Meat ennek a fejlődésnek az egyik legnagyobb haszonélvezője.
Nem ez az első alkalom, hogy a Pizza Hut együttműködésbe kezd a Beyond Meat-tel. Néhány évvel ezelőtt a vállalatok az Egyesült Államokban teszteltek korlátozott ideig növényi alapú pepperoni- és kolbász-feltétet.
A termék mindössze egy héttel azután debütál, hogy egy elemző szerint a Beyond Meat „túlélési üzemmódba” kapcsolt, és felmerült annak kockázata, hogy a vállalkozás ellehetetlenül az üzletmenet romló tendenciái és a negatív cash flow miatt.
Kapcsolódó cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >