Új növényi alapú pizzával kísérletezik a Pizza Hut és a Beyond Meat az Egyesült Királyságban
A növényi alapú termékeket gyártó vállalat legújabb pepperoni feltétje januártól lesz elérhető korlátozott ideig. A cég hasonló együttműködésekkel az Egyesült Államokban nehezen tudott teret nyerni.
A Beyond Meat és a Pizza Hut Beyond Pepperoni elnevezésű feltéttel vezet be új terméket az Egyesült Királyságban – jelentették be a vállalatok közös közleményben.
A két pizzán és egy kívül ropogós, belül sajttal és egyéb finomságokkal töltött, hajtogatott különlegességen, azaz Melt-en szereplő pepperoni feltét januártól lesz elérhető a Pizza Hut Egyesült Királyságbeli éttermeiben korlátozott ideig, illetve amíg a készlet tart.
A vállalatok arról nem nyilatkoztak, hogy amennyiben az együttműködés sikeresnek bizonyul, fontolóra veszik-e a termék állandóvá tételét vagy kiterjesztését kínálatukban. A Beyond Meat és a Pizza Hut azt állítja, hogy a Z-generációs brit fogyasztóknak becslések szerint 80%-a szeretné kipróbálni a növényi alapú pepperoni pizzát.
Európa mostanság szilárd piacot jelent a növényi alapú kínálat számára. A GFI Europe adatai szerint a növényi alapú élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma a régióban 2022-ben elérte az 5,8 milliárd eurót (6,4 milliárd dollár), ami 6%-kal magasabb, mint 2021-ben és 21%-kal magasabb, mint 2020-ban. A Beyond Meat ennek a fejlődésnek az egyik legnagyobb haszonélvezője.
Nem ez az első alkalom, hogy a Pizza Hut együttműködésbe kezd a Beyond Meat-tel. Néhány évvel ezelőtt a vállalatok az Egyesült Államokban teszteltek korlátozott ideig növényi alapú pepperoni- és kolbász-feltétet.
A termék mindössze egy héttel azután debütál, hogy egy elemző szerint a Beyond Meat „túlélési üzemmódba” kapcsolt, és felmerült annak kockázata, hogy a vállalkozás ellehetetlenül az üzletmenet romló tendenciái és a negatív cash flow miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >Szépségipari nagyvállalkozó mentené meg a The Body Shop-ot
Mike Jatania vállalkozó, aki kozmetikai márkák építésével szerezte vagyonát, arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >