Új növényi alapú pizzával kísérletezik a Pizza Hut és a Beyond Meat az Egyesült Királyságban
A növényi alapú termékeket gyártó vállalat legújabb pepperoni feltétje januártól lesz elérhető korlátozott ideig. A cég hasonló együttműködésekkel az Egyesült Államokban nehezen tudott teret nyerni.
A Beyond Meat és a Pizza Hut Beyond Pepperoni elnevezésű feltéttel vezet be új terméket az Egyesült Királyságban – jelentették be a vállalatok közös közleményben.
A két pizzán és egy kívül ropogós, belül sajttal és egyéb finomságokkal töltött, hajtogatott különlegességen, azaz Melt-en szereplő pepperoni feltét januártól lesz elérhető a Pizza Hut Egyesült Királyságbeli éttermeiben korlátozott ideig, illetve amíg a készlet tart.
A vállalatok arról nem nyilatkoztak, hogy amennyiben az együttműködés sikeresnek bizonyul, fontolóra veszik-e a termék állandóvá tételét vagy kiterjesztését kínálatukban. A Beyond Meat és a Pizza Hut azt állítja, hogy a Z-generációs brit fogyasztóknak becslések szerint 80%-a szeretné kipróbálni a növényi alapú pepperoni pizzát.
Európa mostanság szilárd piacot jelent a növényi alapú kínálat számára. A GFI Europe adatai szerint a növényi alapú élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma a régióban 2022-ben elérte az 5,8 milliárd eurót (6,4 milliárd dollár), ami 6%-kal magasabb, mint 2021-ben és 21%-kal magasabb, mint 2020-ban. A Beyond Meat ennek a fejlődésnek az egyik legnagyobb haszonélvezője.
Nem ez az első alkalom, hogy a Pizza Hut együttműködésbe kezd a Beyond Meat-tel. Néhány évvel ezelőtt a vállalatok az Egyesült Államokban teszteltek korlátozott ideig növényi alapú pepperoni- és kolbász-feltétet.
A termék mindössze egy héttel azután debütál, hogy egy elemző szerint a Beyond Meat „túlélési üzemmódba” kapcsolt, és felmerült annak kockázata, hogy a vállalkozás ellehetetlenül az üzletmenet romló tendenciái és a negatív cash flow miatt.
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok pizzakedvencei: olaszkolbászos és hawaii a toplista élén
Bár egyre szélesebb gasztronómiai kínálat áll rendelkezésre Magyarországon, a pizza…
Tovább olvasom >Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Franciaország: használhatók a húskészítmény-megnevezések a növényi alapú élelmiszerekre
A francia Legfelsőbb Bíróság döntése értelmében a növényi alapú húshelyettesítők…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >