Új növényi alapú pizzával kísérletezik a Pizza Hut és a Beyond Meat az Egyesült Királyságban
A növényi alapú termékeket gyártó vállalat legújabb pepperoni feltétje januártól lesz elérhető korlátozott ideig. A cég hasonló együttműködésekkel az Egyesült Államokban nehezen tudott teret nyerni.
A Beyond Meat és a Pizza Hut Beyond Pepperoni elnevezésű feltéttel vezet be új terméket az Egyesült Királyságban – jelentették be a vállalatok közös közleményben.
A két pizzán és egy kívül ropogós, belül sajttal és egyéb finomságokkal töltött, hajtogatott különlegességen, azaz Melt-en szereplő pepperoni feltét januártól lesz elérhető a Pizza Hut Egyesült Királyságbeli éttermeiben korlátozott ideig, illetve amíg a készlet tart.
A vállalatok arról nem nyilatkoztak, hogy amennyiben az együttműködés sikeresnek bizonyul, fontolóra veszik-e a termék állandóvá tételét vagy kiterjesztését kínálatukban. A Beyond Meat és a Pizza Hut azt állítja, hogy a Z-generációs brit fogyasztóknak becslések szerint 80%-a szeretné kipróbálni a növényi alapú pepperoni pizzát.
Európa mostanság szilárd piacot jelent a növényi alapú kínálat számára. A GFI Europe adatai szerint a növényi alapú élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma a régióban 2022-ben elérte az 5,8 milliárd eurót (6,4 milliárd dollár), ami 6%-kal magasabb, mint 2021-ben és 21%-kal magasabb, mint 2020-ban. A Beyond Meat ennek a fejlődésnek az egyik legnagyobb haszonélvezője.
Nem ez az első alkalom, hogy a Pizza Hut együttműködésbe kezd a Beyond Meat-tel. Néhány évvel ezelőtt a vállalatok az Egyesült Államokban teszteltek korlátozott ideig növényi alapú pepperoni- és kolbász-feltétet.
A termék mindössze egy héttel azután debütál, hogy egy elemző szerint a Beyond Meat „túlélési üzemmódba” kapcsolt, és felmerült annak kockázata, hogy a vállalkozás ellehetetlenül az üzletmenet romló tendenciái és a negatív cash flow miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Ezért került csirke a Pizza Hut étlapjára
Néhány napja új csirkés kínálattal bővült a Pizza Hut étlapja…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >