Növelte forgalmát és nyereségét a harmadik negyedévben a Puma
Emelkedett az egy évvel korábbihoz képest a Puma sportfelszerelést és ruházati cikket gyártó konszern forgalma és nyeresége a harmadik negyedévben, az első kilenchavi adatok azonban így is visszaesést mutatnak.
A második negyedévben még jelentősen esett a bevétel és veszteséges volt a cég.
A honlapján szerdán publikált kimutatás alapján a Puma a harmadik negyedévben 1,583 milliárd euró értékesítési árbevételre tett szert, 7,2 százalékkal magasabbra a 2019 harmadik negyedévi 1,477 milliárd eurónál.
Árfolyamhatásokkal kiigazítva a bevétel 13,3 százalékkal nőtt. A második negyedévben a Puma forgalma még 30,7 százalékkal maradt el árfolyam-kiigazítással az előző évitől.
A harmadik negyedévben az amerikai piacon 20,7 százalékkal, az EMEA régióban 17,7 százalékkal, Ázsiában 1,9 százalékkal nőttek a Puma eladásai.
A működési eredmény 16,8 százalékkal 189,5 millió euróra emelkedett, a bevételarányos jövedelmezőség 11,0 százalékról 12,0 százalékra javult.
A Puma harmadik negyedévi nettó nyeresége 113,6 millió euró lett, 13,0 százalékkal több az egy évvel korábbi 100,5 millió eurónál.
A harmadik negyedévi eredmény Björn Gulden, a Puma vezérigazgatója szerint „messze felülmúlta a várakozásaikat”.
Az év első kilenc hónapjában elért 3,714 milliárd eurós bevétel 7,7 százalékkal maradt el az előző évi 4,023 milliárd eurótól. Árfolyam-kiigazítással 5,1 százalékkal csökkent a forgalom, ezen belül az EMEA térségben 1,0 százalékkal, az amerikai kontinensen 6,5 százalékkal, Ázsiában pedig 9,1 százalékkal.
A működési eredmény 62,1 százalékkal 145,9 millió euróra csökkent 385,0 millióról, a bevételarányos jövedelmezőség 3,9 százalékra csökkent 9,6 százalékról.
A Puma első kilenchavi nyeresége 54,2 millió euró lett, 77,8 százalékkal alacsonyabb a 2019 első kilenc havi 244,6 millió eurónál.
Tekintettel a bizonytalan járványügyi kilátásokra, a Puma negyedéves beszámolójában nem tett előrejelzést éves eredményére. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Csökkent a Waberer’s árbevétele, de mérséklődött a vesztesége
Az idei harmadik negyedévben 19,3 százalékkal, 137 millió euróra csökkent…
Tovább olvasom >A fertőtlenítő szerek iránti növekvő kereslet javított a Clorox eredményén
A piaci várakozásoknál nagyobb mértékben növelte forgalmát és nyereségét az…
Tovább olvasom >Folytatja magyarországi terjeszkedését a Hervis
Bár a hazai kiskereskedelmet mélyen érintették a Covid-19 járvány gazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >