Növelte forgalmát és eredményét az Auchan
Növelte forgalmát és eredményét az Auchan Magyarország Kft., az áruházlánc 337,6 milliárd forintos bruttó forgalmat ért el a 2016. március végéig tartó pénzügyi évben áruházaiban és üzemanyag-töltőállomásain, amely 3,6 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit – közölte a hipermarket szerdán az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a vállalat 19 százalékkal, 10,1 milliárd forintra növelte adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredményét (EBITDA) a 2015. április elsejétől 2016. március 31-ig tartó pénzügyi évben. A mérleg szerinti eredmény elérte a 2,2 milliárd forintot, míg a működési költségeket 0,7 százalékkal csökkentették az előző évihez képest.
A vállalat 2015. október 1-jétől átfogó bérfejlesztést hajtott végre az áruházi munkakörökben, amellyel mintegy 1,2 milliárd forintot fektet be egy év alatt – írták. A tavalyi pénzügyi évben mintegy 3,5 milliárd forintot költött a vállalat olyan beruházások megvalósítására, mint a debreceni és a szigetszentmiklósi új üzemanyag-töltőállomások megnyitása.
A közlemény idézi Dominique Ducoux-t, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatóját, aki elmondta: nagy energiát fektetnek abba, hogy gyors válaszokat adjanak a vásárlói igényekre, ezért ősszel e-kereskedelmi szolgáltatást indítanak el. Hozzátette: a 2015-ös pénzügyi évben a vállalat rentábilissá vált, és 2016-ban is mindent megtesznek, hogy tovább javuljon az eredmény.
Mint írták, az Auchan előnyben részesíti a hazai szállítókkal való együttműködést, 2015-ben beszállítóinak 86 százaléka magyar volt. Egy év alatt csaknem 800 új magyar fejlesztésű sajátmárkás terméket vezetett be az áruházlánc, így a vásárlók Magyarországon jelenleg mintegy 5 000 sajátmárkás termék közül válogathatnak, amelyekből közel 2 000 élelmiszer – áll a közleményben.
Az Auchan Magyarország Kft. 19 áruházat és 18 diszkont üzemanyag-töltőállomást üzemeltet, és csaknem 7000 munkavállalót, köztük több mint 360 megváltozott munkaképességű munkatársat foglalkoztat Magyarországon. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az Auchantól érkezett a Green Cloud kereskedelmi igazgatója
Új kereskedelmi igazgatót nevezett ki a fenntartható vállalati energiamegoldások piacán…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >