Növelte árbevételét a Neckermann Magyarország
Tovább növelte árbevételét a Neckermann Magyarország: a tavaly szeptember végén zárult, 2017-2018-as üzleti évben a társaság 18,4 milliárd forintos forgalmat ért el az egy évvel korábbi 16,2 milliárd forintot követően – mondta a Neckermann Magyarország ügyvezető igazgatója sajtótájékoztatón az MTI kérdésére hétfőn, Budapesten.
Békefi Veronika – aki a Magyar Utazási Irodák Szövetségének (MUISZ) alelnöke is – elmondta: eredményes évet zártak.
A legnépszerűbb úti célok a magyarok körében Törökország, Görögország Bulgária volt, de jelentősen nőtt a hajóutak és a körutak népszerűsége is a tavalyi nyári szezonban.
A magyarországi Neckermann stabilitásának egyik garanciája az Európában 15 országban jelen lévő, évente 20 milliónál több utast utaztató és közel 22 ezer alkalmazottat foglalkoztató Thomas Cook nemzetközi konszern, amelynek szállodái akár a lehető legkülönlegesebb úti célokon is ott vannak. A Thomas Cook csoport 8 saját szállodamárkája egyre hangsúlyosabb a Neckermann magyarországi értékesítésében is – jegyezte meg.
Remo Masala, a Thomas Cook csoport kreatív igazgatója elmondta: Cook’s Club elnevezéssel új dizájn szállodamárkát hoztak létre a legfiatalabb, 25 és 39 év közötti, Y-generációnak. Idén hét hotelt alakítanak át az új dizájnnak megfelelően: Törökországban, Olaszországban, Görögországban, Spanyolországban, Egyiptomban nyílik ilyen szálloda. Közölte: 96 százalékos foglaltsággal üzemelt a tavaly tesztjelleggel megnyitott első, Cook’s Club dizájn hotel Krétán. Az új szállodák legfőbb sajátossága a dizájn mellett a fiatalos stílus, az igényes gasztronómia, és a digitális generációk minden igényét kiszolgáló szolgáltatások, mint a korlátlan wifi, és a napszaknak megfelelő zene, DJ-k – ismertette. A hotelben a fizetés mikrochip-karkötővel vagy előre feltöltött kártyával történik, készpénzmentesen.
A Neckermann Magyarország több mint 20 saját és több száz franchise vagy partner irodával, továbbá online értékesítési felületével az ország teljes területét lefedi, több mint 150 dolgozót foglalkoztat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nagy Márton: a magyarországi turizmus hasít
A magyarországi turizmus hasít, Ferihegy Európa leggyorsabban bővülő repülőtere –…
Tovább olvasom >Szallas.hu: az őszi belföldi foglalások negyedét SZÉP-kártyával fizették
Az őszi belföldi foglalásokhoz kapcsolódó online fizetések összértékének negyedét SZÉP-kártyával…
Tovább olvasom >Kilenc kiválóság vehette át a turizmus legmagasabb állami kitüntetését
A három kategóriában odaítélhető Kőrösi Csoma Sándor-díjakat olyan kiemelkedő szakemberek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >