Növeli jelenlétét Rómában a Penny Italia
A Penny Italia 16 üzletet vásárol meg a Gruppo Faranda és a Gruppo Pam franchise-tól.
A 16 olaszországi üzletből 13 Rómában található, ahol a Penny megháromszorozta jelenlétét, míg a másik három üzlet Frosinonéban, Isprában és Riccionéban működik.
Az üzletek június 8-án nyitnak újra immár a Penny égisze alatt.
A Penny Italia forgalma 2022-ben közel elérte a 1,5 milliárd eurót, alátámasztva a cégcsoportnál az elmúlt három évben látható pozitív növekedési trendet.
A kiskereskedő mintegy 40 új üzlet nyitását tervezi idén, amely részben organikus növekedés, részben akvizíció révén valósul majd meg. Az éves forgalmi várakozás 6%-os növekedéssel 1,6 milliárd eurót céloz meg.
A Penny Italia országszerte 18 régióban több mint 430 üzlettel van jelen. Az anyavállalat REWE továbbra is bízik olasz részlegében és az elkövetkező 24 hónapban fenntartja a közel 130 millió eurós beruházási trendet.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Eddigi története legnagyobb akvizíciójával erősíti cseh kiskereskedelmi jelenlétét az AutoWallis
Történetének eddigi legnagyobb felvásárlásával tovább erősíti meghatározó régiós szerepét az…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >