Növeli jelenlétét Rómában a Penny Italia
A Penny Italia 16 üzletet vásárol meg a Gruppo Faranda és a Gruppo Pam franchise-tól.
A 16 olaszországi üzletből 13 Rómában található, ahol a Penny megháromszorozta jelenlétét, míg a másik három üzlet Frosinonéban, Isprában és Riccionéban működik.
Az üzletek június 8-án nyitnak újra immár a Penny égisze alatt.
A Penny Italia forgalma 2022-ben közel elérte a 1,5 milliárd eurót, alátámasztva a cégcsoportnál az elmúlt három évben látható pozitív növekedési trendet.
A kiskereskedő mintegy 40 új üzlet nyitását tervezi idén, amely részben organikus növekedés, részben akvizíció révén valósul majd meg. Az éves forgalmi várakozás 6%-os növekedéssel 1,6 milliárd eurót céloz meg.
A Penny Italia országszerte 18 régióban több mint 430 üzlettel van jelen. Az anyavállalat REWE továbbra is bízik olasz részlegében és az elkövetkező 24 hónapban fenntartja a közel 130 millió eurós beruházási trendet.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >