Növeli jelenlétét Rómában a Penny Italia
A Penny Italia 16 üzletet vásárol meg a Gruppo Faranda és a Gruppo Pam franchise-tól.
A 16 olaszországi üzletből 13 Rómában található, ahol a Penny megháromszorozta jelenlétét, míg a másik három üzlet Frosinonéban, Isprában és Riccionéban működik.
Az üzletek június 8-án nyitnak újra immár a Penny égisze alatt.
A Penny Italia forgalma 2022-ben közel elérte a 1,5 milliárd eurót, alátámasztva a cégcsoportnál az elmúlt három évben látható pozitív növekedési trendet.
A kiskereskedő mintegy 40 új üzlet nyitását tervezi idén, amely részben organikus növekedés, részben akvizíció révén valósul majd meg. Az éves forgalmi várakozás 6%-os növekedéssel 1,6 milliárd eurót céloz meg.
A Penny Italia országszerte 18 régióban több mint 430 üzlettel van jelen. Az anyavállalat REWE továbbra is bízik olasz részlegében és az elkövetkező 24 hónapban fenntartja a közel 130 millió eurós beruházási trendet.
Kapcsolódó cikkeink
Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >Újabb akvizícióra készül a Lidl és Kaufland tulajdonosa
A Schwarz Csoport gyártóvállalata, a Schwarz Produktion bejelentette, hogy felvásárolja…
Tovább olvasom >AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az egy évvel korábbihoz képest 2,6, az előző hónaphoz mérten 1,3 százalékkal mérséklődött az ipari termelés májusban
2025 májusában az ipari termelés volumene 2,6 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >Bővült az AutoWallis gépjármű-értékesítése az első félévben
Elsősorban akvizíciók hajtották az AutoWallis Csoport gépjármű-értékesítésének 3,4 százalékos növekedését…
Tovább olvasom >