Növeli jelenlétét Rómában a Penny Italia
A Penny Italia 16 üzletet vásárol meg a Gruppo Faranda és a Gruppo Pam franchise-tól.
A 16 olaszországi üzletből 13 Rómában található, ahol a Penny megháromszorozta jelenlétét, míg a másik három üzlet Frosinonéban, Isprában és Riccionéban működik.
Az üzletek június 8-án nyitnak újra immár a Penny égisze alatt.
A Penny Italia forgalma 2022-ben közel elérte a 1,5 milliárd eurót, alátámasztva a cégcsoportnál az elmúlt három évben látható pozitív növekedési trendet.
A kiskereskedő mintegy 40 új üzlet nyitását tervezi idén, amely részben organikus növekedés, részben akvizíció révén valósul majd meg. Az éves forgalmi várakozás 6%-os növekedéssel 1,6 milliárd eurót céloz meg.
A Penny Italia országszerte 18 régióban több mint 430 üzlettel van jelen. Az anyavállalat REWE továbbra is bízik olasz részlegében és az elkövetkező 24 hónapban fenntartja a közel 130 millió eurós beruházási trendet.
Kapcsolódó cikkeink
Okoskukát vezet be az olasz Unicoop Firenze
Az olasz Unicoop Firenze kiskereskedelmi lánc új, mesterséges intelligencia alapú…
Tovább olvasom >Romániában terjeszkedik a Bonafarm Csoport
A Bonafarm Csoport megállapodást írt alá a holland multinacionális tejipari…
Tovább olvasom >Repülőn is jöhet a bor Olaszországból
Jelentősen egyszerűsödhet a beszállás az olasz repülőtereken: az új generációs…
Tovább olvasom >További cikkeink
Globális élelmiszer-drágulást hozhat a pálmaolaj-krízis
A világ legnagyobb pálmaolaj-exportőrei, Indonézia és Malajzia a következő években…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >