Növeli a tempót az Lidl és az Aldi
Az Aldi 93, míg a Lidl 78 új bolt nyitását tervezi Angliában, kétszer annyit, mint korábban. A német üzletláncok még ezzel sem fogják beérni a Tescót vagy a Saintsbury’s-t piaci részesedésben, de az új beruházások tekintetében túlszárnyalják brit versenytársaikat.
Jelenleg az olcsóbb termékeket kínáló üzletláncok piaci részesedése Angliában 9,9 százalék, ugyanakkor elemzők azt várják, hogy a következő évben ez az érték el fogja érni a 15 százalékot. A piaci pozíció erősödését annak köszönhetik, hogy a középosztályhoz tartozó vásárlók ezekben az üzletláncokban megengedhetik maguknak a luxusélelmiszerek megvásárlását, illetve a Lidl és az Aldi jelentősen fejleszti online vásárlási lehetőségeiket, mellyel szintén tovább növelik elérhetőségüket, népszerűségüket.
Kapcsolódó cikkeink
Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
A Lidl Magyarország 2024-ben mintegy 17,5 milliárd forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >Befutóékszer és kávés pezsgés a 30. ALDI Női Futógálán
Harmincadik alkalommal zajlik Magyarország legszebb szabadidősport-rendezvénye, az ALDI Női Futógála…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >