Növeli a tempót az Lidl és az Aldi
Az Aldi 93, míg a Lidl 78 új bolt nyitását tervezi Angliában, kétszer annyit, mint korábban. A német üzletláncok még ezzel sem fogják beérni a Tescót vagy a Saintsbury’s-t piaci részesedésben, de az új beruházások tekintetében túlszárnyalják brit versenytársaikat.
Jelenleg az olcsóbb termékeket kínáló üzletláncok piaci részesedése Angliában 9,9 százalék, ugyanakkor elemzők azt várják, hogy a következő évben ez az érték el fogja érni a 15 százalékot. A piaci pozíció erősödését annak köszönhetik, hogy a középosztályhoz tartozó vásárlók ezekben az üzletláncokban megengedhetik maguknak a luxusélelmiszerek megvásárlását, illetve a Lidl és az Aldi jelentősen fejleszti online vásárlási lehetőségeiket, mellyel szintén tovább növelik elérhetőségüket, népszerűségüket.
Kapcsolódó cikkeink
2030-ra jelentősen csökkentené az új műanyag használatát a Schwarz Csoport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három éve nem látott árszint a sajtoknál: ismét árat csökkentett az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ennyit érnek valójában a nyugdíjas élelmiszer-utalványok – boltlánconként más kedvezmény jár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A JYSK üzletei idén is zárva tartanak december 24-én
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

