Növeli a tempót az Lidl és az Aldi
Az Aldi 93, míg a Lidl 78 új bolt nyitását tervezi Angliában, kétszer annyit, mint korábban. A német üzletláncok még ezzel sem fogják beérni a Tescót vagy a Saintsbury’s-t piaci részesedésben, de az új beruházások tekintetében túlszárnyalják brit versenytársaikat.
Jelenleg az olcsóbb termékeket kínáló üzletláncok piaci részesedése Angliában 9,9 százalék, ugyanakkor elemzők azt várják, hogy a következő évben ez az érték el fogja érni a 15 százalékot. A piaci pozíció erősödését annak köszönhetik, hogy a középosztályhoz tartozó vásárlók ezekben az üzletláncokban megengedhetik maguknak a luxusélelmiszerek megvásárlását, illetve a Lidl és az Aldi jelentősen fejleszti online vásárlási lehetőségeiket, mellyel szintén tovább növelik elérhetőségüket, népszerűségüket.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >