Növeli a tempót az Lidl és az Aldi
Az Aldi 93, míg a Lidl 78 új bolt nyitását tervezi Angliában, kétszer annyit, mint korábban. A német üzletláncok még ezzel sem fogják beérni a Tescót vagy a Saintsbury’s-t piaci részesedésben, de az új beruházások tekintetében túlszárnyalják brit versenytársaikat.
Jelenleg az olcsóbb termékeket kínáló üzletláncok piaci részesedése Angliában 9,9 százalék, ugyanakkor elemzők azt várják, hogy a következő évben ez az érték el fogja érni a 15 százalékot. A piaci pozíció erősödését annak köszönhetik, hogy a középosztályhoz tartozó vásárlók ezekben az üzletláncokban megengedhetik maguknak a luxusélelmiszerek megvásárlását, illetve a Lidl és az Aldi jelentősen fejleszti online vásárlási lehetőségeiket, mellyel szintén tovább növelik elérhetőségüket, népszerűségüket.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Willys – a svéd Kaufland
A svéd Willys szűk, ámde a rivális Lidl kínálatánál szélesebb…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >Stabil növekedéssel és zöld beruházásokkal zárta 2024-et a Vajda-Papír
Újabb eredményes évet zárt 2024-ben a Vajda-Papír Cégcsoport, Magyarország piacvezető…
Tovább olvasom >