Növekszik a kozmetikai ipar reklámköltése
A globális kozmetikai ipari reklámköltés a 2018-as –1,2 %-ról 2,7 %-ra nő idén, és 2021-ben eléri a 4,7%-ot a Zenith’s Beauty Advertising Expenditure Forecasts (Kozmetikai ipar reklámkiadási előrejelzései) szerint. A növekedés gyorsulását az e-kereskedelmi hirdetések globális elterjedése és a prémium digitális környezet javuló ellátása okozza. Idén a kozmetikai ipar reklámköltése 14,4 milliárd dollár lesz, amely 2021-ben eléri a 15,8 milliárd dollárt.
Az elmúlt években a kozmetikai ipar reklámköltései nehézségekkel küzdöttek, mert a hagyományosan márkák által favorizált, a vásárlókkal érzelmi kapcsolatot teremtő, erős képi világgal rendelkező és magas minőségben gyártott magazinok és televíziós műsorok elvesztették közönségüket az internet javára.
2018-ban az internetes hirdetés megelőzte a televíziós hirdetést, és a kozmetikai kategóriában a legnagyobb hirdetési médiummá nőtte ki magát. Tartós, két számjegyű növekedés várható 2021-ig, amikor a teljes kozmetikai reklámköltés 50%-áért lesz felelős. //
Kapcsolódó cikkeink
Növeli részesedését a L’Oréal a svájci Galdermában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kiosztották a Startup PlasticSurgery program díjait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Robbanásszerű a fejlődés a vegán szépségpiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eljött a céges karácsonyok ideje: pénzkidobás vagy jó buli?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
