Növekedni látja a vegán termékek iránti keresletet a holland Albert Heijn
A holland Albert Heijn bejelentése szerint az üzleteiben 2023-ban értékesített fehérjetermékek 44,1%-a növényi alapú volt, ami növekedést jelez a 2022-ben mért 42,6%-hoz képest.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A lánc reméli, hogy az elkövetkező években jelentősen növelni tudja ezt az arányt. Célja, hogy 2025-re az üzleteiben eladott fehérje 50%-a, 2030-ra pedig 60%-a növényi alapú legyen.
Annak érdekében, hogy az Albert Heijn elérje e célját, a kiskereskedő AH Terra termékcsaládjának bővítését tervezi. A következő hónapokban pizzák, készételek és több tejmentes alternatíva is bekerül a kínálatba.
Az Albert Heijn számos lépést tett annak érdekében, hogy vásárlóit a növényi alapú élelmiszerek választására ösztönözze, így vegán recepteket jelentetett meg magazinjában és weboldalán, valamint egy olyan eszközt ajánl weboldalán, amely lehetővé teszi az állati eredetű összetevők alternatívákra cserélését online. //
Kapcsolódó cikkeink
Fehérjebevitel: alulértékelt növényi források a magyar étrendben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megújult az Albert Heijn személyes higiéniai márkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zöldségfermentálás biztonságosan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekorddöntő Black Friday az online rendelések terén
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kampány indult a hús- és tejtermékekkel kapcsolatos tévhitek eloszlatásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szolnok belvárosában nyílt a legújabb PENNY üzlet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
