Növekedni látja a vegán termékek iránti keresletet a holland Albert Heijn
A holland Albert Heijn bejelentése szerint az üzleteiben 2023-ban értékesített fehérjetermékek 44,1%-a növényi alapú volt, ami növekedést jelez a 2022-ben mért 42,6%-hoz képest.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A lánc reméli, hogy az elkövetkező években jelentősen növelni tudja ezt az arányt. Célja, hogy 2025-re az üzleteiben eladott fehérje 50%-a, 2030-ra pedig 60%-a növényi alapú legyen.
Annak érdekében, hogy az Albert Heijn elérje e célját, a kiskereskedő AH Terra termékcsaládjának bővítését tervezi. A következő hónapokban pizzák, készételek és több tejmentes alternatíva is bekerül a kínálatba.
Az Albert Heijn számos lépést tett annak érdekében, hogy vásárlóit a növényi alapú élelmiszerek választására ösztönözze, így vegán recepteket jelentetett meg magazinjában és weboldalán, valamint egy olyan eszközt ajánl weboldalán, amely lehetővé teszi az állati eredetű összetevők alternatívákra cserélését online. //
Kapcsolódó cikkeink
Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >ProVeg: a német Lidl kínálja a legkedvezőbb áron a vegán termékeket
A Lidl növényi alapú felvágottat, virslit, húspogácsát, halrudakat, friss sajtot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >