Növekedni látja a vegán termékek iránti keresletet a holland Albert Heijn
A holland Albert Heijn bejelentése szerint az üzleteiben 2023-ban értékesített fehérjetermékek 44,1%-a növényi alapú volt, ami növekedést jelez a 2022-ben mért 42,6%-hoz képest.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A lánc reméli, hogy az elkövetkező években jelentősen növelni tudja ezt az arányt. Célja, hogy 2025-re az üzleteiben eladott fehérje 50%-a, 2030-ra pedig 60%-a növényi alapú legyen.
Annak érdekében, hogy az Albert Heijn elérje e célját, a kiskereskedő AH Terra termékcsaládjának bővítését tervezi. A következő hónapokban pizzák, készételek és több tejmentes alternatíva is bekerül a kínálatba.
Az Albert Heijn számos lépést tett annak érdekében, hogy vásárlóit a növényi alapú élelmiszerek választására ösztönözze, így vegán recepteket jelentetett meg magazinjában és weboldalán, valamint egy olyan eszközt ajánl weboldalán, amely lehetővé teszi az állati eredetű összetevők alternatívákra cserélését online. //
Kapcsolódó cikkeink
Lendületet vett a növényi alapú élelmiszerek eladása Európában
Lendületesen ível felfelé a növényi alapú élelmiszerek forgalma Európában, mely…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >2025. január 1-jétől kötelező feltüntetni a diófélék és szárított gyümölcsök származási helyét
A jövő év elejétől bizonyos diófélék és szárított gyümölcsök csomagolásán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >