Növekedni látja a vegán termékek iránti keresletet a holland Albert Heijn
A holland Albert Heijn bejelentése szerint az üzleteiben 2023-ban értékesített fehérjetermékek 44,1%-a növényi alapú volt, ami növekedést jelez a 2022-ben mért 42,6%-hoz képest.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A lánc reméli, hogy az elkövetkező években jelentősen növelni tudja ezt az arányt. Célja, hogy 2025-re az üzleteiben eladott fehérje 50%-a, 2030-ra pedig 60%-a növényi alapú legyen.
Annak érdekében, hogy az Albert Heijn elérje e célját, a kiskereskedő AH Terra termékcsaládjának bővítését tervezi. A következő hónapokban pizzák, készételek és több tejmentes alternatíva is bekerül a kínálatba.
Az Albert Heijn számos lépést tett annak érdekében, hogy vásárlóit a növényi alapú élelmiszerek választására ösztönözze, így vegán recepteket jelentetett meg magazinjában és weboldalán, valamint egy olyan eszközt ajánl weboldalán, amely lehetővé teszi az állati eredetű összetevők alternatívákra cserélését online. //
Kapcsolódó cikkeink
Új digitális megoldással csökkenti az élelmiszerpazarlást az Albert Heijn
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nutella Plant-Based: a világhírű krém vegán változatban is elérhető
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Növények újragondolva
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >