Növekedésmenedzsment digitális alapokon
A 2019. év utolsó Ecommerce Meetupjának témája november végén a növekedésmenedzsment volt.
Donáth Fruzsina (SmartCommerce Consulting) előadásában rövid, ámde annál tartalmasabb áttekintést adott arról, miként lehet jól felépíteni a hatékony és eredményes növekedést támogató stratégiát. Három fontos alappillér került említésre: a szervezeti felépítés, a cégkultúra fejlesztése és felkészítése a digitális transzformációra; az ehhez szükséges, konkrét fókuszokkal rendelkező stratégia megalkotása; valamint kellő erőforrások biztosítása.
– A fejlesztés csak akkor lehet sikeres, ha a meghatározott célok a valós vásárlói igények kielégítését szolgálják, valamint rendelkeznek olyan tartalommal, ami a piacon már elérhető szolgáltatásokhoz képest újat, vagy új megközelítésben, új értékekkel ad – hangsúlyozta.
Az ecommerce cégek számára ez megnyilvánulhat például látványos választékbővítésben, a nyújtott szolgáltatások kiterjesztésében vagy logisztikai, esetleg ügyfélszolgálati folyamatok optimalizálásában.
A kerekasztal-beszélgetésen a hazai kereskedelmi piac nagy szereplőit képviselve négy szakember vett részt: Garamvölgyi Zita a Decathlon, Fürjes Ádám a Rossmann, Szomolányi Márk az Auchan és Lázár Arnold az Euronics képviseletében. Mind a négy szereplő másként kezeli a növekedést, hiszen eltérő piacon, eltérő kihívásokkal dolgoznak. De mindenhol közös pont volt, hogy az ügyfélkiszolgálás, az ügyfélélmény, a komplex megoldások biztosítása kiemelten fontos. Egyöntetűen kiemelték: a piac és a vásárlói igények egyre gyorsabb és diverzebb változása fokozott figyelmet igényel, amibe akár a már megtervezett stratégia menet közbeni módosítása is beleférhet. //
Kapcsolódó cikkeink
NKFH: határérték feletti PAH-tartalom miatt morzsolt tárkonyt hívott vissza az Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 30 tonna adomány gyűlt össze a Magyar Vöröskereszt és az Auchan adománygyűjtési akciójában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hiába feleződött a kakaó ára, a csokoládé nem lesz olcsóbb
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Temu letarolja a hazai webshopokat – a karácsony sem hoz változást
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Magyar Élelmiszerbank 44 000 élelmiszercsomagot állít össze az ALDI első adventi vásárának bevételéből
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
