Növekedésmenedzsment digitális alapokon
A 2019. év utolsó Ecommerce Meetupjának témája november végén a növekedésmenedzsment volt.
Donáth Fruzsina (SmartCommerce Consulting) előadásában rövid, ámde annál tartalmasabb áttekintést adott arról, miként lehet jól felépíteni a hatékony és eredményes növekedést támogató stratégiát. Három fontos alappillér került említésre: a szervezeti felépítés, a cégkultúra fejlesztése és felkészítése a digitális transzformációra; az ehhez szükséges, konkrét fókuszokkal rendelkező stratégia megalkotása; valamint kellő erőforrások biztosítása.
– A fejlesztés csak akkor lehet sikeres, ha a meghatározott célok a valós vásárlói igények kielégítését szolgálják, valamint rendelkeznek olyan tartalommal, ami a piacon már elérhető szolgáltatásokhoz képest újat, vagy új megközelítésben, új értékekkel ad – hangsúlyozta.
Az ecommerce cégek számára ez megnyilvánulhat például látványos választékbővítésben, a nyújtott szolgáltatások kiterjesztésében vagy logisztikai, esetleg ügyfélszolgálati folyamatok optimalizálásában.
A kerekasztal-beszélgetésen a hazai kereskedelmi piac nagy szereplőit képviselve négy szakember vett részt: Garamvölgyi Zita a Decathlon, Fürjes Ádám a Rossmann, Szomolányi Márk az Auchan és Lázár Arnold az Euronics képviseletében. Mind a négy szereplő másként kezeli a növekedést, hiszen eltérő piacon, eltérő kihívásokkal dolgoznak. De mindenhol közös pont volt, hogy az ügyfélkiszolgálás, az ügyfélélmény, a komplex megoldások biztosítása kiemelten fontos. Egyöntetűen kiemelték: a piac és a vásárlói igények egyre gyorsabb és diverzebb változása fokozott figyelmet igényel, amibe akár a már megtervezett stratégia menet közbeni módosítása is beleférhet. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >