Növekedésmenedzsment digitális alapokon
A 2019. év utolsó Ecommerce Meetupjának témája november végén a növekedésmenedzsment volt.
Donáth Fruzsina (SmartCommerce Consulting) előadásában rövid, ámde annál tartalmasabb áttekintést adott arról, miként lehet jól felépíteni a hatékony és eredményes növekedést támogató stratégiát. Három fontos alappillér került említésre: a szervezeti felépítés, a cégkultúra fejlesztése és felkészítése a digitális transzformációra; az ehhez szükséges, konkrét fókuszokkal rendelkező stratégia megalkotása; valamint kellő erőforrások biztosítása.
– A fejlesztés csak akkor lehet sikeres, ha a meghatározott célok a valós vásárlói igények kielégítését szolgálják, valamint rendelkeznek olyan tartalommal, ami a piacon már elérhető szolgáltatásokhoz képest újat, vagy új megközelítésben, új értékekkel ad – hangsúlyozta.
Az ecommerce cégek számára ez megnyilvánulhat például látványos választékbővítésben, a nyújtott szolgáltatások kiterjesztésében vagy logisztikai, esetleg ügyfélszolgálati folyamatok optimalizálásában.
A kerekasztal-beszélgetésen a hazai kereskedelmi piac nagy szereplőit képviselve négy szakember vett részt: Garamvölgyi Zita a Decathlon, Fürjes Ádám a Rossmann, Szomolányi Márk az Auchan és Lázár Arnold az Euronics képviseletében. Mind a négy szereplő másként kezeli a növekedést, hiszen eltérő piacon, eltérő kihívásokkal dolgoznak. De mindenhol közös pont volt, hogy az ügyfélkiszolgálás, az ügyfélélmény, a komplex megoldások biztosítása kiemelten fontos. Egyöntetűen kiemelték: a piac és a vásárlói igények egyre gyorsabb és diverzebb változása fokozott figyelmet igényel, amibe akár a már megtervezett stratégia menet közbeni módosítása is beleférhet. //
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Kiemelt törődés a korán érkezőknek: november 17. a koraszülöttek világnapja
Manapság számos világnap ad alkalmat arra, hogy a számunkra fontos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >