Nőtt a Danone árbevétele
A piaci várakozásokat meghaladva növelte eladásait a Danone az idei harmadik negyedévben – írja a vg.hu.
A francia élelmiszeripari konszern kedden azt közölte, hogy 6,454 milliárd euró forgalmat bonyolított a negyedévben. Ez 4,7 százalékos növekedés éves összevetésben, nagyobb a szakértők által várt 2,8 százalékos bővüléshez képest.
A vállalat második negyedévi forgalomnövekedése jóval kisebb, 0,2 százalék volt. A Danone a harmadik negyedév kapcsán kiemelte, hogy különösen bébiétel és ásványvíz forgalma nőtt.
A bébiételek eladásának a növekedéséhez lényegesen hozzájárult az értékesítés csaknem 50 százalékos bővülése Kínában. A Danone árfolyama csaknem 2,5 százalék pluszban állt kedden a párizsi tőzsdén a kereskedés korai szakaszában. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Kivezeti a német piacról a Provamel márkát a Danone
Augusztustól megszünteti a Provamel márka forgalmazását a Danone Németországban. A…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >További cikkeink
ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >Így ünnepli a Carlsberg a 2005-ös isztambuli csoda 20. évfordulóját
A Carlsberg újra összehozta Dudeket, Hyypiät és Smicert egy film…
Tovább olvasom >