Nőtt a Danone árbevétele
A piaci várakozásokat meghaladva növelte eladásait a Danone az idei harmadik negyedévben – írja a vg.hu.
A francia élelmiszeripari konszern kedden azt közölte, hogy 6,454 milliárd euró forgalmat bonyolított a negyedévben. Ez 4,7 százalékos növekedés éves összevetésben, nagyobb a szakértők által várt 2,8 százalékos bővüléshez képest.
A vállalat második negyedévi forgalomnövekedése jóval kisebb, 0,2 százalék volt. A Danone a harmadik negyedév kapcsán kiemelte, hogy különösen bébiétel és ásványvíz forgalma nőtt.
A bébiételek eladásának a növekedéséhez lényegesen hozzájárult az értékesítés csaknem 50 százalékos bővülése Kínában. A Danone árfolyama csaknem 2,5 százalék pluszban állt kedden a párizsi tőzsdén a kereskedés korai szakaszában. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >Többségi részesedést szerzett a Danone a növényi alapú Kate Farmsban
Bejelentette a francia Danone, hogy többségi részesedést vásárol az amerikai…
Tovább olvasom >Kivezeti a német piacról a Provamel márkát a Danone
Augusztustól megszünteti a Provamel márka forgalmazását a Danone Németországban. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >