Nőtt a Danone árbevétele
A piaci várakozásokat meghaladva növelte eladásait a Danone az idei harmadik negyedévben – írja a vg.hu.
A francia élelmiszeripari konszern kedden azt közölte, hogy 6,454 milliárd euró forgalmat bonyolított a negyedévben. Ez 4,7 százalékos növekedés éves összevetésben, nagyobb a szakértők által várt 2,8 százalékos bővüléshez képest.
A vállalat második negyedévi forgalomnövekedése jóval kisebb, 0,2 százalék volt. A Danone a harmadik negyedév kapcsán kiemelte, hogy különösen bébiétel és ásványvíz forgalma nőtt.
A bébiételek eladásának a növekedéséhez lényegesen hozzájárult az értékesítés csaknem 50 százalékos bővülése Kínában. A Danone árfolyama csaknem 2,5 százalék pluszban állt kedden a párizsi tőzsdén a kereskedés korai szakaszában. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >