Nőtt a Danone árbevétele
A piaci várakozásokat meghaladva növelte eladásait a Danone az idei harmadik negyedévben – írja a vg.hu.
A francia élelmiszeripari konszern kedden azt közölte, hogy 6,454 milliárd euró forgalmat bonyolított a negyedévben. Ez 4,7 százalékos növekedés éves összevetésben, nagyobb a szakértők által várt 2,8 százalékos bővüléshez képest.
A vállalat második negyedévi forgalomnövekedése jóval kisebb, 0,2 százalék volt. A Danone a harmadik negyedév kapcsán kiemelte, hogy különösen bébiétel és ásványvíz forgalma nőtt.
A bébiételek eladásának a növekedéséhez lényegesen hozzájárult az értékesítés csaknem 50 százalékos bővülése Kínában. A Danone árfolyama csaknem 2,5 százalék pluszban állt kedden a párizsi tőzsdén a kereskedés korai szakaszában. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A Maerskkel társulva csökkenti a tengeri szállítási kibocsátását a Danone
Együttműködésbe kezdett a Danone a Maerskkel a tengeri logisztikai kibocsátások…
Tovább olvasom >A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >