Nőtt az Unilever árbevétele
Miután az év elején visszautasította Buffeték felvásárlási ajánlatát a brit-holland Unilever, azt ígérték, hogy jelentősen javítani fognak a teljesítményükön – írja a portfolio.hu.
Ez sikerült is nekik, a június végével záródott hat hónapban a vállalat 27, 73 milliárd eurós árbevétel mellett, 3,11 milliárd eurós profitot ért el, ami nem csak az előző év azonos időszakában elért eredményeket, de az elemzői várakozásokat is túlszárnyalta.
További jó hír a befektetők számára, hogy a Dove tusfürdőket és a Magnum jégkrémeket is gyártó vállalat megemelte a teljes évre vonatkozó prognózisát is, a menedzsment előrejelzése alapján az operatív marzs 1 százalékra emelkedhet, az év elején adott 0,8 százalékos előrejelzéshez képest. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Két korsóval a túlélésért – így zárták a 2024-es évet a hazai kisüzemi sörfőzdék
A hazai kisüzemi sörpiac szereplői 2024-ben többnyire növekvő árbevételről számolhattak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >