Nőtt az Unilever árbevétele
Miután az év elején visszautasította Buffeték felvásárlási ajánlatát a brit-holland Unilever, azt ígérték, hogy jelentősen javítani fognak a teljesítményükön – írja a portfolio.hu.
Ez sikerült is nekik, a június végével záródott hat hónapban a vállalat 27, 73 milliárd eurós árbevétel mellett, 3,11 milliárd eurós profitot ért el, ami nem csak az előző év azonos időszakában elért eredményeket, de az elemzői várakozásokat is túlszárnyalta.
További jó hír a befektetők számára, hogy a Dove tusfürdőket és a Magnum jégkrémeket is gyártó vállalat megemelte a teljes évre vonatkozó prognózisát is, a menedzsment előrejelzése alapján az operatív marzs 1 százalékra emelkedhet, az év elején adott 0,8 százalékos előrejelzéshez képest. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >Megválik vegán üzletágától az Unilever
Értékesíteni készül az Unilever a The Vegetarian Butcher növényi alapú…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >