Nőtt az Unilever árbevétele
Miután az év elején visszautasította Buffeték felvásárlási ajánlatát a brit-holland Unilever, azt ígérték, hogy jelentősen javítani fognak a teljesítményükön – írja a portfolio.hu.
Ez sikerült is nekik, a június végével záródott hat hónapban a vállalat 27, 73 milliárd eurós árbevétel mellett, 3,11 milliárd eurós profitot ért el, ami nem csak az előző év azonos időszakában elért eredményeket, de az elemzői várakozásokat is túlszárnyalta.
További jó hír a befektetők számára, hogy a Dove tusfürdőket és a Magnum jégkrémeket is gyártó vállalat megemelte a teljes évre vonatkozó prognózisát is, a menedzsment előrejelzése alapján az operatív marzs 1 százalékra emelkedhet, az év elején adott 0,8 százalékos előrejelzéshez képest. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >