Nőtt az Unilever árbevétele
Miután az év elején visszautasította Buffeték felvásárlási ajánlatát a brit-holland Unilever, azt ígérték, hogy jelentősen javítani fognak a teljesítményükön – írja a portfolio.hu.
Ez sikerült is nekik, a június végével záródott hat hónapban a vállalat 27, 73 milliárd eurós árbevétel mellett, 3,11 milliárd eurós profitot ért el, ami nem csak az előző év azonos időszakában elért eredményeket, de az elemzői várakozásokat is túlszárnyalta.
További jó hír a befektetők számára, hogy a Dove tusfürdőket és a Magnum jégkrémeket is gyártó vállalat megemelte a teljes évre vonatkozó prognózisát is, a menedzsment előrejelzése alapján az operatív marzs 1 százalékra emelkedhet, az év elején adott 0,8 százalékos előrejelzéshez képest. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csendes átrendeződés a vállalkozói térképen – áprilisban tovább csökkent a társas cégek száma
2025 áprilisában tovább folytatódott a hazai vállalkozói szektor lassú átrendeződése.…
Tovább olvasom >Milliárdokba kerül az adómentesség – kibírja a költségvetés?
A két- és háromgyermekes édesanyák számára kiterjesztett SZJA-mentesség rövid távon…
Tovább olvasom >A Starbucks az egész európai régióra kiterjedően újratervezi ikonikus fehér elviteles poharát
A Starbucks ikonikus elviteles fehér forróitalos poharának eddigi legizgalmasabb változatát…
Tovább olvasom >