Nőtt a Zwack Unicum árbevétele
A Zwack Unicum Nyrt. 532 millió forint adózott eredményt ért el a 2016–2017-es üzleti év első negyedévében, 49,7 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. A belföldi értékesítés nettó árbevétele 23,9 százalékkal, 540 millió forinttal nőtt. Ez a jelentés szerint több tényezőnek köszönhető. Az előző év hasonló időszakában – 2015. április–júniusban – a népegészségügyi termékadó bevezetése miatt a szokásosnál alacsonyabb volt az értékesítés a 2014. decemberi előrehozott vásárlások miatt. Emellett a lakosság fogyasztása is számottevően emelkedik, és a júniusi labdarúgó EB is növelte a fogyasztást. E kedvező tényezőknek köszönhetően közel két százalékkal nőtt a Zwack piaci részesedése a magyar égetettszeszesital-piacon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >