Nőtt a világ legnagyobb luxuscikk-gyártójának a bevétele
Az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, a világ legnagyobb luxuscikk-gyártójának a bevétele 15 százalékkal, 42,2 milliárd euróra nőtt a június végével záródott első fél évben, míg az árfolyamingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus bevétel 17 százalékkal emelkedett.
A cég honlapjára felkerült adatok szerint minden üzleti ágazatban kétszámjegyű volt a bevételnövekedés az első fél évben, kivéve az alkoholos italok szegmensét, ahol csökkenést jegyeztek fel.
Az adózott eredmény 8,48 milliárd euróra emelkedett az első hat hónapban az egy évvel korábbi 6,53 milliárd euróról.
A cég kiskereskedelmi üzlethálózataiban (Sephora, DFS és Le Bon Marche) nőtt a legnagyobb mértékben a bevétel, 26 százalékkal, 8,35 milliárd euróra.
Az LVMH legnagyobb bevételt hozó divat- és bőráruk szegmensében az árbevétel 17 százalékkal 21,16 milliárd euróra emelkedett.
Az illatszerek és kozmetikumok értékesítése 11 százalékkal, 4,02 milliárd euróra bővült, és az órák és ékszerek eladása is 11 százalékkal emelkedett, 5,42 milliárd euróra.
Az alkoholos italok eladása 4 százalékkal, 3,18 milliárd euróra csökkent.
Kapcsolódó cikkeink
Vártnál jelentősebben nőtt a Prada csoport negyedéves bevétele
Az elemzők által vártnál erőteljesebben nőtt a Prada olasz luxuscikkgyártó…
Tovább olvasom >Luxusipar: csökkent az LVMH nyeresége és bevétele az idei első fél évben
A világ legnagyobb luxuscikk-gyártójának számító LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton…
Tovább olvasom >Csökkent a világ legnagyobb luxuscikk-gyártója, az LVMH negyedéves bevétele
Az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >