Nőtt a világ legnagyobb luxuscikk-gyártójának a bevétele
Az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, a világ legnagyobb luxuscikk-gyártójának a bevétele 15 százalékkal, 42,2 milliárd euróra nőtt a június végével záródott első fél évben, míg az árfolyamingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus bevétel 17 százalékkal emelkedett.
A cég honlapjára felkerült adatok szerint minden üzleti ágazatban kétszámjegyű volt a bevételnövekedés az első fél évben, kivéve az alkoholos italok szegmensét, ahol csökkenést jegyeztek fel.
Az adózott eredmény 8,48 milliárd euróra emelkedett az első hat hónapban az egy évvel korábbi 6,53 milliárd euróról.
A cég kiskereskedelmi üzlethálózataiban (Sephora, DFS és Le Bon Marche) nőtt a legnagyobb mértékben a bevétel, 26 százalékkal, 8,35 milliárd euróra.
Az LVMH legnagyobb bevételt hozó divat- és bőráruk szegmensében az árbevétel 17 százalékkal 21,16 milliárd euróra emelkedett.
Az illatszerek és kozmetikumok értékesítése 11 százalékkal, 4,02 milliárd euróra bővült, és az órák és ékszerek eladása is 11 százalékkal emelkedett, 5,42 milliárd euróra.
Az alkoholos italok eladása 4 százalékkal, 3,18 milliárd euróra csökkent.
Kapcsolódó cikkeink
Vártnál jelentősebben nőtt a Prada csoport negyedéves bevétele
Az elemzők által vártnál erőteljesebben nőtt a Prada olasz luxuscikkgyártó…
Tovább olvasom >Luxusipar: csökkent az LVMH nyeresége és bevétele az idei első fél évben
A világ legnagyobb luxuscikk-gyártójának számító LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton…
Tovább olvasom >Csökkent a világ legnagyobb luxuscikk-gyártója, az LVMH negyedéves bevétele
Az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >