Nőtt a világ legnagyobb luxuscikk-gyártójának a bevétele
Az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, a világ legnagyobb luxuscikk-gyártójának a bevétele 15 százalékkal, 42,2 milliárd euróra nőtt a június végével záródott első fél évben, míg az árfolyamingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus bevétel 17 százalékkal emelkedett.
A cég honlapjára felkerült adatok szerint minden üzleti ágazatban kétszámjegyű volt a bevételnövekedés az első fél évben, kivéve az alkoholos italok szegmensét, ahol csökkenést jegyeztek fel.
Az adózott eredmény 8,48 milliárd euróra emelkedett az első hat hónapban az egy évvel korábbi 6,53 milliárd euróról.
A cég kiskereskedelmi üzlethálózataiban (Sephora, DFS és Le Bon Marche) nőtt a legnagyobb mértékben a bevétel, 26 százalékkal, 8,35 milliárd euróra.
Az LVMH legnagyobb bevételt hozó divat- és bőráruk szegmensében az árbevétel 17 százalékkal 21,16 milliárd euróra emelkedett.
Az illatszerek és kozmetikumok értékesítése 11 százalékkal, 4,02 milliárd euróra bővült, és az órák és ékszerek eladása is 11 százalékkal emelkedett, 5,42 milliárd euróra.
Az alkoholos italok eladása 4 százalékkal, 3,18 milliárd euróra csökkent.
Kapcsolódó cikkeink
Luxusipar: csökkent az LVMH nyeresége és bevétele az idei első fél évben
A világ legnagyobb luxuscikk-gyártójának számító LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton…
Tovább olvasom >Csökkent a világ legnagyobb luxuscikk-gyártója, az LVMH negyedéves bevétele
Az LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >A francia LVMH luxusipari konszern megvásárolja a Tiffany ékszeripari vállalatot
A francia LVMH luxuscikk-forgalmazó konszern 14,7 milliárd euró (16,2 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >