Nőtt a Sainsbury forgalma
A harmadik legnagyobb brit szupermarketlánc, a Sainsbury üzemanyagok nélkül számítva 4,3 százalékkal növelte forgalmát folyó üzleti éve június 11-én zárult első 12 hetében.
A szupermarketlánc már legalább egy éve nyitva tartó egységeinek bevételei összességében csak 1,9 százalékkal bővültek a múlt év hasonló időszakához képest. Ezt is részben Vilmos herceg áprilisi esküvőjének köszönhették, amikor felfutott a zászlók és emléktárgyak iránti kereslet.
A londoni székhelyű cég teljes forgalma 7,3 százalékkal nőtt az üzemanyagárak megugrásából adódóan – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
700 rászorulónak segített a Lidl Magyarország élelmiszermentő programja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új helyre költözik a Wolt Market Debrecenben – közel duplájára nőhet a kínálat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hamis DEICHMANN webshopokkal és közösségi profilokkal próbálkoznak a csalók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >