Nőtt a Sainsbury forgalma
A harmadik legnagyobb brit szupermarketlánc, a Sainsbury üzemanyagok nélkül számítva 4,3 százalékkal növelte forgalmát folyó üzleti éve június 11-én zárult első 12 hetében.
A szupermarketlánc már legalább egy éve nyitva tartó egységeinek bevételei összességében csak 1,9 százalékkal bővültek a múlt év hasonló időszakához képest. Ezt is részben Vilmos herceg áprilisi esküvőjének köszönhették, amikor felfutott a zászlók és emléktárgyak iránti kereslet.
A londoni székhelyű cég teljes forgalma 7,3 százalékkal nőtt az üzemanyagárak megugrásából adódóan – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >