Nőtt a Sainsbury forgalma
A harmadik legnagyobb brit szupermarketlánc, a Sainsbury üzemanyagok nélkül számítva 4,3 százalékkal növelte forgalmát folyó üzleti éve június 11-én zárult első 12 hetében.
A szupermarketlánc már legalább egy éve nyitva tartó egységeinek bevételei összességében csak 1,9 százalékkal bővültek a múlt év hasonló időszakához képest. Ezt is részben Vilmos herceg áprilisi esküvőjének köszönhették, amikor felfutott a zászlók és emléktárgyak iránti kereslet.
A londoni székhelyű cég teljes forgalma 7,3 százalékkal nőtt az üzemanyagárak megugrásából adódóan – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >