Nőtt a Sainsbury forgalma
A harmadik legnagyobb brit szupermarketlánc, a Sainsbury üzemanyagok nélkül számítva 4,3 százalékkal növelte forgalmát folyó üzleti éve június 11-én zárult első 12 hetében.
A szupermarketlánc már legalább egy éve nyitva tartó egységeinek bevételei összességében csak 1,9 százalékkal bővültek a múlt év hasonló időszakához képest. Ezt is részben Vilmos herceg áprilisi esküvőjének köszönhették, amikor felfutott a zászlók és emléktárgyak iránti kereslet.
A londoni székhelyű cég teljes forgalma 7,3 százalékkal nőtt az üzemanyagárak megugrásából adódóan – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >