Nőtt a Sainsbury forgalma
A harmadik legnagyobb brit szupermarketlánc, a Sainsbury üzemanyagok nélkül számítva 4,3 százalékkal növelte forgalmát folyó üzleti éve június 11-én zárult első 12 hetében.
A szupermarketlánc már legalább egy éve nyitva tartó egységeinek bevételei összességében csak 1,9 százalékkal bővültek a múlt év hasonló időszakához képest. Ezt is részben Vilmos herceg áprilisi esküvőjének köszönhették, amikor felfutott a zászlók és emléktárgyak iránti kereslet.
A londoni székhelyű cég teljes forgalma 7,3 százalékkal nőtt az üzemanyagárak megugrásából adódóan – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >