Nőtt a Lenovo negyedéves profitja és bevétele
Erőteljesen emelkedett a világ vezető személyi számítógép (PC)-gyártó, kínai Lenovo negyedéves nyeresége és bevétele részben a PC-k iránti kereslet növekedésének köszönhetően – közölte a cég a honlapján csütörtökön.
A június végén lezárt első pénzügyi negyedévében a Lenovo adózott eredménye éves összevetésben 38 százalékkal, 243 millió dollárra, részvényenként 1,99 dollárra nőtt az egy évvel korábbi 177 millió dollárról, részvényarányosan 1,48 dollárról.
A cég bevétele 20 százalékkal, 15,45 milliárd dollárra emelkedett, jócskán felülmúlta az elemzői várakozások átlagában szereplő 14,1 milliárd dollárt.
A fő bevételi forrásnak számító „intelligens” eszközcsoport (Intelligent Device Group, IDG) bevétele 11 százalékkal, 11,42 milliárd dollárra nőtt. A vállalkozásoknak „intelligens” infrastrukturális megoldásokat szolgáltató Infrastructure Solutions Group (ISG) bevétele 65 százalékkal, 1,9 milliárd dollárra, az összes Lenovo IT-megoldást és szolgáltatást egyesítő Solutions & Services Group (SSG) bevétele 10 százalékkal, 1,89 milliárd dollárra emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
Jól teljesítettek tavaly a McDonald’s-ok Magyarországon
A magyarországi McDonald’s éttermeket működtető Progress Étteremhálózat Kft. 2021-ben 6,765…
Tovább olvasom >Harminckét százalékkal nőtt a Zwack Unicum árbevétele
A Zwack Unicum Nyrt. bruttó árbevétele 14,1 milliárd forintot tett…
Tovább olvasom >Nőtt a Heineken nyeresége tavaly
A Heineken holland sörgyártó vállalat egyszeri tételek nélküli működési eredménye…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >