Nőtt a Lekkerland nagykereskedelmi cég forgalma
A Lekkerland AG & Co. KG nagykereskedelmi cég a 2008-ban 3,5 százalékkal, 11,6 milliárd euróra növelte a forgalmát.
A kulcsügyfelekkel
2008-ban kötött szerződés-meghosszabbítások jelentik a
Lekkerland Csoport fejlődésének alapját. A csoport teljes
forgalmának 58 százaléka Németországban bonyolódott, 0,9
százalékkal haladva meg az előző évit. A nyugat-európai
régióban (Hollandia, Belgium, Spanyolország, Ausztria, Svájc) a
Lekkerland AG & Co. KG 5,2 százalékos forgalomnövekedést ért
el. Ezt a javulást különösen a holland dohányáru szegmens és a
spanyol Food /Non-Food szegmens generálta. Kelet-Európa
(Csehország, Magyarország, Románia, Lengyelország) 15,2
százalékos forgalomnövekedéssel először lépte át a milliárdos
határt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >