Nőtt a Lekkerland nagykereskedelmi cég forgalma
A Lekkerland AG & Co. KG nagykereskedelmi cég a 2008-ban 3,5 százalékkal, 11,6 milliárd euróra növelte a forgalmát.
A kulcsügyfelekkel
2008-ban kötött szerződés-meghosszabbítások jelentik a
Lekkerland Csoport fejlődésének alapját. A csoport teljes
forgalmának 58 százaléka Németországban bonyolódott, 0,9
százalékkal haladva meg az előző évit. A nyugat-európai
régióban (Hollandia, Belgium, Spanyolország, Ausztria, Svájc) a
Lekkerland AG & Co. KG 5,2 százalékos forgalomnövekedést ért
el. Ezt a javulást különösen a holland dohányáru szegmens és a
spanyol Food /Non-Food szegmens generálta. Kelet-Európa
(Csehország, Magyarország, Románia, Lengyelország) 15,2
százalékos forgalomnövekedéssel először lépte át a milliárdos
határt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >