Nőtt a Lekkerland nagykereskedelmi cég forgalma
A Lekkerland AG & Co. KG nagykereskedelmi cég a 2008-ban 3,5 százalékkal, 11,6 milliárd euróra növelte a forgalmát.
A kulcsügyfelekkel
2008-ban kötött szerződés-meghosszabbítások jelentik a
Lekkerland Csoport fejlődésének alapját. A csoport teljes
forgalmának 58 százaléka Németországban bonyolódott, 0,9
százalékkal haladva meg az előző évit. A nyugat-európai
régióban (Hollandia, Belgium, Spanyolország, Ausztria, Svájc) a
Lekkerland AG & Co. KG 5,2 százalékos forgalomnövekedést ért
el. Ezt a javulást különösen a holland dohányáru szegmens és a
spanyol Food /Non-Food szegmens generálta. Kelet-Európa
(Csehország, Magyarország, Románia, Lengyelország) 15,2
százalékos forgalomnövekedéssel először lépte át a milliárdos
határt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >