Nőtt a Lekkerland nagykereskedelmi cég forgalma
A Lekkerland AG & Co. KG nagykereskedelmi cég a 2008-ban 3,5 százalékkal, 11,6 milliárd euróra növelte a forgalmát.
A kulcsügyfelekkel
2008-ban kötött szerződés-meghosszabbítások jelentik a
Lekkerland Csoport fejlődésének alapját. A csoport teljes
forgalmának 58 százaléka Németországban bonyolódott, 0,9
százalékkal haladva meg az előző évit. A nyugat-európai
régióban (Hollandia, Belgium, Spanyolország, Ausztria, Svájc) a
Lekkerland AG & Co. KG 5,2 százalékos forgalomnövekedést ért
el. Ezt a javulást különösen a holland dohányáru szegmens és a
spanyol Food /Non-Food szegmens generálta. Kelet-Európa
(Csehország, Magyarország, Románia, Lengyelország) 15,2
százalékos forgalomnövekedéssel először lépte át a milliárdos
határt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >