Nőtt a Henkel negyedéves bevétele
Nőtt a Henkel német háztartás-vegyipari és kozmetikai konszern bevétele az idei harmadik negyedévben – közölte hétfőn a cég, amely nem változtatott idei organikus árbevétel-növekedési előrejelzésén.
A Henkel hétfőn arról jelentett, hogy az árfolyamhatások és a felvásárlások/befektetés-megszüntetések hatásainak kiszűrése utáni szerves (organikus) árbevétele 3,5 százalékkal, 5,1 milliárd euróra nőtt, nominálisan a bővülés 1,9 százalékot tett ki.
Az organikus eladása elsősorban a feltörekvő országokban nőtt. Az organikus eladás Nyugat-Európában 1,1 százalékkal, Kelet-Európában 8,9 százalékkal, az Afrikát és a Közel-Keletet egyesítő térségben 8,1 százalékkal nőtt, Észak-Amerikában 2,6 százalékkal csökkent, Latin-Amerikában 9 százalékkal emelkedett, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig 7,5 százalékkal bővült.
A negyedévben a ragasztószergyártó üzletág szerves árbevétele 7 százalékkal (nominálisan 7,1 százalékkal) nőtt, a szépségápolási üzletágé 3 százalékkal (nominálisan 6,5 százalékkal) csökkent, a mosó- és háztartási tisztítószerek üzletágé pedig 2 százalékkal bővült organikusan (nominálisan 0,8 százalékkal csökkent) az idei harmadik negyedévben.
A Henkel az idei évi organikus árbevétel növekedési előrejelzését 6-8 százalékon tartotta hétfőn.
A német vállalat kilenchavi árbevétele 3,7 százalékkal, 15,02 milliárd euróra emelkedett, organikusan 8,6 százalékkal nőtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Átadták a „Játék egy zöldebb jövőért” promóció díjait
A „Játék egy zöldebb jövőért” fenntarthatósági promóció fődíját ünnepélyes keretek…
Tovább olvasom >Folytatta a nemzetközi terjeszkedést az UBM
Folytatta a nemzetközi terjeszkedést az UBM, a mezőgazdasági cégcsoport árbevételének…
Tovább olvasom >Ha nyár, akkor fesztivál!
Összeállításunkban megszólalnak a legjelentősebb hazai fesztiválok képviselői, akik megosztják az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >Megjelent a világ első unalmas telefonja a Heineken jóvoltából
A Heineken® a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta…
Tovább olvasom >MediaMarkt: Kincset érő tárgyak lapulnak a magyarok szekrényeiben
Lefelé vásárlással kompenzáljuk az egyelőre még bizonytalan anyagi helyzetünket, de…
Tovább olvasom >