Nőtt a Henkel negyedéves bevétele
Nőtt a Henkel német háztartás-vegyipari és kozmetikai konszern bevétele az idei harmadik negyedévben – közölte hétfőn a cég, amely nem változtatott idei organikus árbevétel-növekedési előrejelzésén.

Növelte árbevételét a Henkel
A Henkel hétfőn arról jelentett, hogy az árfolyamhatások és a felvásárlások/befektetés-megszüntetések hatásainak kiszűrése utáni szerves (organikus) árbevétele 3,5 százalékkal, 5,1 milliárd euróra nőtt, nominálisan a bővülés 1,9 százalékot tett ki.
Az organikus eladása elsősorban a feltörekvő országokban nőtt. Az organikus eladás Nyugat-Európában 1,1 százalékkal, Kelet-Európában 8,9 százalékkal, az Afrikát és a Közel-Keletet egyesítő térségben 8,1 százalékkal nőtt, Észak-Amerikában 2,6 százalékkal csökkent, Latin-Amerikában 9 százalékkal emelkedett, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig 7,5 százalékkal bővült.
A negyedévben a ragasztószergyártó üzletág szerves árbevétele 7 százalékkal (nominálisan 7,1 százalékkal) nőtt, a szépségápolási üzletágé 3 százalékkal (nominálisan 6,5 százalékkal) csökkent, a mosó- és háztartási tisztítószerek üzletágé pedig 2 százalékkal bővült organikusan (nominálisan 0,8 százalékkal csökkent) az idei harmadik negyedévben.
A Henkel az idei évi organikus árbevétel növekedési előrejelzését 6-8 százalékon tartotta hétfőn.
A német vállalat kilenchavi árbevétele 3,7 százalékkal, 15,02 milliárd euróra emelkedett, organikusan 8,6 százalékkal nőtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
25 éves a Henkel munkavállalói önkéntes kezdeményezése
Magyarországon a program által több mint 750 millió Ft-tal támogattak…
Tovább olvasom >Elindult a Henkel karitatív kezdeményezése, a Welcome Home
A „Welcome Home” jótékonysági kezdeményezés keretében a Henkel és a…
Tovább olvasom >Szerelőcsarnokot épített a tolnai Agro-Tipp Kft.
Csaknem ezer négyzetméteres szerelőcsarnokot épített a mezőgazdasági gépek kereskedelmével foglalkozó tolnai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tetra Pak: A fogyasztók 54%-a a bolygó jövőjét is figyelembe veszi az élelmiszerek kiválasztása során
A 2023-as Tetra Pak Index szerint a fogyasztók az élelmiszerek…
Tovább olvasom >Új köntösben köszönti régi vásárlóit a másfél milliárd forintból modernizált újpesti SPAR szupermarket
A főváros IV. kerületének szívében, 1,5 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően…
Tovább olvasom >Egyre jobban megnézzük a szaloncukor és a csokimikulás árát
Az Auchan szakértői szerint manapság egyre inkább az ár számít,…
Tovább olvasom >