Nőtt a Henkel negyedéves bevétele
Nőtt a Henkel német háztartás-vegyipari és kozmetikai konszern bevétele az idei harmadik negyedévben – közölte hétfőn a cég, amely nem változtatott idei organikus árbevétel-növekedési előrejelzésén.
A Henkel hétfőn arról jelentett, hogy az árfolyamhatások és a felvásárlások/befektetés-megszüntetések hatásainak kiszűrése utáni szerves (organikus) árbevétele 3,5 százalékkal, 5,1 milliárd euróra nőtt, nominálisan a bővülés 1,9 százalékot tett ki.
Az organikus eladása elsősorban a feltörekvő országokban nőtt. Az organikus eladás Nyugat-Európában 1,1 százalékkal, Kelet-Európában 8,9 százalékkal, az Afrikát és a Közel-Keletet egyesítő térségben 8,1 százalékkal nőtt, Észak-Amerikában 2,6 százalékkal csökkent, Latin-Amerikában 9 százalékkal emelkedett, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig 7,5 százalékkal bővült.
A negyedévben a ragasztószergyártó üzletág szerves árbevétele 7 százalékkal (nominálisan 7,1 százalékkal) nőtt, a szépségápolási üzletágé 3 százalékkal (nominálisan 6,5 százalékkal) csökkent, a mosó- és háztartási tisztítószerek üzletágé pedig 2 százalékkal bővült organikusan (nominálisan 0,8 százalékkal csökkent) az idei harmadik negyedévben.
A Henkel az idei évi organikus árbevétel növekedési előrejelzését 6-8 százalékon tartotta hétfőn.
A német vállalat kilenchavi árbevétele 3,7 százalékkal, 15,02 milliárd euróra emelkedett, organikusan 8,6 százalékkal nőtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >100%-ban megújuló energiára vált a Henkel kenyai gyártóüzemében
Teljesen megújuló energiára állt át a Henkel kenyai gyártóüzemében, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >