Nőtt a Henkel negyedéves bevétele
Nőtt a Henkel német háztartás-vegyipari és kozmetikai konszern bevétele az idei harmadik negyedévben – közölte hétfőn a cég, amely nem változtatott idei organikus árbevétel-növekedési előrejelzésén.
A Henkel hétfőn arról jelentett, hogy az árfolyamhatások és a felvásárlások/befektetés-megszüntetések hatásainak kiszűrése utáni szerves (organikus) árbevétele 3,5 százalékkal, 5,1 milliárd euróra nőtt, nominálisan a bővülés 1,9 százalékot tett ki.
Az organikus eladása elsősorban a feltörekvő országokban nőtt. Az organikus eladás Nyugat-Európában 1,1 százalékkal, Kelet-Európában 8,9 százalékkal, az Afrikát és a Közel-Keletet egyesítő térségben 8,1 százalékkal nőtt, Észak-Amerikában 2,6 százalékkal csökkent, Latin-Amerikában 9 százalékkal emelkedett, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig 7,5 százalékkal bővült.
A negyedévben a ragasztószergyártó üzletág szerves árbevétele 7 százalékkal (nominálisan 7,1 százalékkal) nőtt, a szépségápolási üzletágé 3 százalékkal (nominálisan 6,5 százalékkal) csökkent, a mosó- és háztartási tisztítószerek üzletágé pedig 2 százalékkal bővült organikusan (nominálisan 0,8 százalékkal csökkent) az idei harmadik negyedévben.
A Henkel az idei évi organikus árbevétel növekedési előrejelzését 6-8 százalékon tartotta hétfőn.
A német vállalat kilenchavi árbevétele 3,7 százalékkal, 15,02 milliárd euróra emelkedett, organikusan 8,6 százalékkal nőtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Immár ajándékozni is tudunk a Wolt-applikáción keresztül
Új funkció a Wolton: immár ajándékozni is tudunk az applikáción…
Tovább olvasom >Valentin-napra is jó program lehet piros fényben játszani
A február sokak számára az év egyik leglehangolóbb hónapja. A…
Tovább olvasom >Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >