Nőtt a hagyományos üzletek súlya
A Nielsen által mért zöldségkonzerv kiskereskedelmi forgalma meghaladta az 5 milliárd forintot 2014. december – 2015. május között.
Értékben a bolti eladás 4 százalékkal emelkedett az előző hasonló időszakhoz viszonyítva, mennyiséget tekintve viszont 2 százalékkal csökkent. Ami a csatornák súlyát illeti, vannak változások. A hagyományos kis üzletek közül az 50–200 négyzetméteresek piaci részesedése – érték szempontjából – 15 százalékról 17-re emelkedett hat hónapos összehasonlításban.
Elvettek 1-1 százalékpontot a szupermarketet és diszkontot magában foglaló 401–2 500 négyzetméteres, illetve az 50 négyzetméteres és kisebb csatornától.
Így összességében mégis nőtt a hagyományos, 200 négyzetméteres és kisebb üzletek súlya. n
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hiába feleződött a kakaó ára, a csokoládé nem lesz olcsóbb
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Temu letarolja a hazai webshopokat – a karácsony sem hoz változást
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nem marginális jelenség: rendszerszintű problémává vált a hamisítás Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
