Nőtt a hagyományos üzletek súlya
A Nielsen által mért zöldségkonzerv kiskereskedelmi forgalma meghaladta az 5 milliárd forintot 2014. december – 2015. május között.
Értékben a bolti eladás 4 százalékkal emelkedett az előző hasonló időszakhoz viszonyítva, mennyiséget tekintve viszont 2 százalékkal csökkent. Ami a csatornák súlyát illeti, vannak változások. A hagyományos kis üzletek közül az 50–200 négyzetméteresek piaci részesedése – érték szempontjából – 15 százalékról 17-re emelkedett hat hónapos összehasonlításban.
Elvettek 1-1 százalékpontot a szupermarketet és diszkontot magában foglaló 401–2 500 négyzetméteres, illetve az 50 négyzetméteres és kisebb csatornától.
Így összességében mégis nőtt a hagyományos, 200 négyzetméteres és kisebb üzletek súlya. n
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >