Nőtt a Coca-Cola bevétele
A Coca-Cola kedden tette közzé második negyedéves számait, a társaság bevétele nagyjából megfelelt az elemzői várakozásoknak, míg a cég felfelé módosította a teljes idei évre vonatkozó bevételvárakozásait – olvasható a portfolio.hu-n.
Kedden tette közzé legfrissebb számait a Coca-Cola, a társaság bevétele 6 százalékkal 9,997 milliárd dollárra bővült a második negyedévben, ami nagyjából megfelelt a Reuters elemzői várakozásainak. A cég működési eredménye 8 százalékkal 2,98 milliárd dollárra emelkedett, míg a nettó eredmény 13 százalékkal 2,6 milliárd dollárra nőtt.
A társaság szerint a negyedévet érdemben támogatták a szénsavas üdítők eladásai, a Coca-Cola márka 4 százalékos bővülése mellett a Coca-Cola Zero Sugar is jól teljesített. A cég a negyedévben az Egyesült Királyságban a piacra lépett a dobozos Costa Coffee-val, mindemellett a társaság több európai országban is bevezette a Coca-Cola Energy-t, a cég saját márkaneve alatt forgalmazott energiaitalát.
A Coca-Cola felfelé módosította a 2019-re vonatkozó organikus bevételnövekedési előrejelzését, a cég a korábbi 4 százalékos bővüléssel szemben immár 5 százalékos bevételnövekedést vár a teljes idei évre. A növekedést a társaság szerint a cukormentes üdítők és cég olyan termékei iránti kereslet hajtja majd, mint a Coca-Cola Plus Coffee. (Reuters, portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >