Nőtt a Coca-Cola bevétele
A Coca-Cola kedden tette közzé második negyedéves számait, a társaság bevétele nagyjából megfelelt az elemzői várakozásoknak, míg a cég felfelé módosította a teljes idei évre vonatkozó bevételvárakozásait – olvasható a portfolio.hu-n.
Kedden tette közzé legfrissebb számait a Coca-Cola, a társaság bevétele 6 százalékkal 9,997 milliárd dollárra bővült a második negyedévben, ami nagyjából megfelelt a Reuters elemzői várakozásainak. A cég működési eredménye 8 százalékkal 2,98 milliárd dollárra emelkedett, míg a nettó eredmény 13 százalékkal 2,6 milliárd dollárra nőtt.
A társaság szerint a negyedévet érdemben támogatták a szénsavas üdítők eladásai, a Coca-Cola márka 4 százalékos bővülése mellett a Coca-Cola Zero Sugar is jól teljesített. A cég a negyedévben az Egyesült Királyságban a piacra lépett a dobozos Costa Coffee-val, mindemellett a társaság több európai országban is bevezette a Coca-Cola Energy-t, a cég saját márkaneve alatt forgalmazott energiaitalát.
A Coca-Cola felfelé módosította a 2019-re vonatkozó organikus bevételnövekedési előrejelzését, a cég a korábbi 4 százalékos bővüléssel szemben immár 5 százalékos bevételnövekedést vár a teljes idei évre. A növekedést a társaság szerint a cukormentes üdítők és cég olyan termékei iránti kereslet hajtja majd, mint a Coca-Cola Plus Coffee. (Reuters, portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >