Nőtt a Coca-Cola bevétele
A Coca-Cola kedden tette közzé második negyedéves számait, a társaság bevétele nagyjából megfelelt az elemzői várakozásoknak, míg a cég felfelé módosította a teljes idei évre vonatkozó bevételvárakozásait – olvasható a portfolio.hu-n.
Kedden tette közzé legfrissebb számait a Coca-Cola, a társaság bevétele 6 százalékkal 9,997 milliárd dollárra bővült a második negyedévben, ami nagyjából megfelelt a Reuters elemzői várakozásainak. A cég működési eredménye 8 százalékkal 2,98 milliárd dollárra emelkedett, míg a nettó eredmény 13 százalékkal 2,6 milliárd dollárra nőtt.
A társaság szerint a negyedévet érdemben támogatták a szénsavas üdítők eladásai, a Coca-Cola márka 4 százalékos bővülése mellett a Coca-Cola Zero Sugar is jól teljesített. A cég a negyedévben az Egyesült Királyságban a piacra lépett a dobozos Costa Coffee-val, mindemellett a társaság több európai országban is bevezette a Coca-Cola Energy-t, a cég saját márkaneve alatt forgalmazott energiaitalát.
A Coca-Cola felfelé módosította a 2019-re vonatkozó organikus bevételnövekedési előrejelzését, a cég a korábbi 4 százalékos bővüléssel szemben immár 5 százalékos bevételnövekedést vár a teljes idei évre. A növekedést a társaság szerint a cukormentes üdítők és cég olyan termékei iránti kereslet hajtja majd, mint a Coca-Cola Plus Coffee. (Reuters, portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >