Nőtt a Coca-Cola bevétele
A Coca-Cola kedden tette közzé második negyedéves számait, a társaság bevétele nagyjából megfelelt az elemzői várakozásoknak, míg a cég felfelé módosította a teljes idei évre vonatkozó bevételvárakozásait – olvasható a portfolio.hu-n.
Kedden tette közzé legfrissebb számait a Coca-Cola, a társaság bevétele 6 százalékkal 9,997 milliárd dollárra bővült a második negyedévben, ami nagyjából megfelelt a Reuters elemzői várakozásainak. A cég működési eredménye 8 százalékkal 2,98 milliárd dollárra emelkedett, míg a nettó eredmény 13 százalékkal 2,6 milliárd dollárra nőtt.
A társaság szerint a negyedévet érdemben támogatták a szénsavas üdítők eladásai, a Coca-Cola márka 4 százalékos bővülése mellett a Coca-Cola Zero Sugar is jól teljesített. A cég a negyedévben az Egyesült Királyságban a piacra lépett a dobozos Costa Coffee-val, mindemellett a társaság több európai országban is bevezette a Coca-Cola Energy-t, a cég saját márkaneve alatt forgalmazott energiaitalát.
A Coca-Cola felfelé módosította a 2019-re vonatkozó organikus bevételnövekedési előrejelzését, a cég a korábbi 4 százalékos bővüléssel szemben immár 5 százalékos bevételnövekedést vár a teljes idei évre. A növekedést a társaság szerint a cukormentes üdítők és cég olyan termékei iránti kereslet hajtja majd, mint a Coca-Cola Plus Coffee. (Reuters, portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >