Norbi jól kisütötte nekünk!
Ugye senki nem gondolta volna, hogy Schobert Norbertnek az Update rendszer megalkotása után is lesz még hasonlóan merész, nagy jelentőségű dobása?De – van! Igen – itt van a legújabb! Megjelentek a „csodasütik”, amelyek nagyon finomak, s mégsem hizlalnak senkit! Olyan ez, akár a megvalósult álom!
Norbi azt kívánja az új évtől, 2009-től, hogy az országban legalább 300 Norbi Pékség legyen! Az üzletekben nem a hagyományos, szénhidrátban gazdag péksüteményeket lehet majd megvásárolni, hanem teljes mértékben alakbarát és egészséges finomságokat, a nagy klasszikusokat – kakaós csigát és túrós batyut –, csak egy kicsit másképpen elkészítve. Ez a kicsit másképp teljesen megváltoztatja a péksütemény élettani hatását, barátunkká teszi a péksütemények élvezetét. Bűntudat nélkül ehetjük a forró, illatos finomságokat akár este is! Nem kell aggódnunk, a jól megszokott ízvilág nem vész el, csak átalakul, az egyik speciális összetevőnek köszönhetően.
Az ötéves termékfejlesztés eredményeként megszületett az a növényi fehérje és növényi fehérrost-kompozíció, amely 95%-ban nem engedi felszívódni a szénhidrátokat, és a liszt pótlására szolgál. Nagyszerűsége pedig abban rejlik, amíg a teljes kiőrlésű liszt 92%-a szénhidrát, addig ennek a keveréknek csupán 5%-a szívódik fel mint szénhidrát, ennyivel terheli csak a szénhidrát-anyagcserénket, tehát a belőle készült péksütemény nem hizlal, nem emeli a vércukorszintet magasra, nem szénhidrátbomba a szervezetünknek! Inkább nevezhetjük a barátunknak az egészséges étkezés megvalósítása terén.
„Kategóriájában abszolút piacvezető Update szeletelt kenyér és kalács készül ebből a lisztkeverékből, és mióta megjelent, lehetségessé vált, hogy a fogyni vágyó mindenféle lelkiismeret-furdalás nélkül este az ágyban szendvicsezzen” – meséli Schobert Norbert, aki jól tudja, hogy mi a zsírpárnák legnagyobb ellensége.
Az Update hiperdiétás termékeknek nagy előnyük, hogy minimálisra csökkentették bennük a felszívódó szénhidrátokat, ezért ezek a péksütemények remekül illenek a Norbi Update termékkínálatba. Ám ez még nem lenne elég ahhoz, hogy teljesen nyugodt szívvel ajánlja Norbi a diétázóknak a minden termékspektrumban megjelenő Update finomságokat! Arra is oda kell figyelni, hogy ne legyen hozzáadott cukor bennük! A cukor helyett malátából készített édesítőt használnak, s nincs sem zsír, sem tartósítószer. Nem véletlen, hogy a termékeket a Magyar Cukorbetegek Országos Szövetsége is ajánlja.
A mesterséges színezékek és térfogatnövelők a januártól piacra kerülő abszolút egészséges Norbi Update biotermékcsaládból pedig teljesen hiányozni fognak. „Mindenféleképpen azt akartam elérni a fejlesztéseknél, hogy a Norbi Pékség termékei még minőségibbek és egészségesebbek legyenek” – tette hozzá Schobert Norbert.
O1arszágosan már 100-an jelentkeztek, hogy a franchise-ként működő hálózatba be szeretnének lépni. A kereskedőket a kedvező feltételek vonzzák ennyire: kb. nettó 2 millió forintból – mely tartalmazza a belépési díjat, a kemence és a pavilon kialakításának a költségét – létrehozhat bárki egy 10-13 négyzetméteres pékséget önállóan vagy instore.
„Mi adjuk az arculatot, illetve a kemencét, franchise-díjat viszont nem szedünk, mert én a forgalomnövekedésre törekszem, és nem arra, hogy megcsapoljam a kereskedők hasznát” – árulta el Schobert Norbert.
A saját kereskedelmi hálózat kiépítése a cél, és az, hogy jövőre az Update zászlóshajója a Norbi Pékség legyen. A péksütemények a mostani Franchise Expón debütáltak, és nagyon nagy sikerük volt, alig győzték sütni őket.
S mit szól mindehhez a konkurencia? „Nem haraptam bele senki piaci tortájába, én egy egészséges, fogyasztó tortát tettem a piacra. Az én célcsoportom teljesen más, mint a hagyományos pékségeké: cukorbetegek és fogyni vágyók” – mondta el lapunknak Schobert Norbert, aki reméli, hogy 2009-ben az Update 5. születésnapját már több száz pékséggel fogja ünnepelni. (x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >