Nőnek az elvárások a hoszteszekkel szemben
Mint számos más területen, a hoszteszszolgáltatások piacán is nagyon nagy a verseny, és ez sokszor árharcban csúcsosodik ki.
A Wonderduck Agency Zrt.-nél az egyenletesen magas színvonalú szolgáltatásokban és az objektív szempontok alapján értékelhető, transzparens működésben hisznek, ami viszont más árfekvésű, mint a jól hangzó, de beválthatatlan ígéretek.
– Ennek megfelelően olyan ügyfeleink vannak, akik hosszú távra terveznek és magas minőségi elvárásaik vannak, mondván, a fogyasztó a márkával azonosítja a hoszteszt, tehát nagyon nem mindegy, milyen a fellépése, hogyan kommunikál, miként kezeli a problémás helyzeteket. Tőlünk jellemzően olyan komplex szolgáltatáscsomagot kérnek, ami a kreatív koncepciótól kezdve az eszközök, kellékek gyártásán és a logisztikán át az adminisztrációig mindent tartalmaz – hangsúlyozta Szabó Edit ügynökségvezető.
Az ügyfelek professzionális szolgáltatásra tartanak igényt, a hoszteszekkel kapcsolatban is magasak az elvárások.
– Fontos, hogy a hoszteszek jól kommunikáljanak, tudjanak eladni, tudjanak (tanuljanak meg) mindent a termékről, a promócióról. Az ügynökség rugalmasan álljon rendelkezésre. Ha azonnali beavatkozásra vagy módosításra van szükség, oldja meg a feladatot. Mindegy, hogy egy probléma a megbízó vagy az ügynökség körében merült-e fel, az ügynökség legyen képes a megoldásra – teszi hozzá Csiby Ágnes, az In-store Team Kft. ügyfélkapcsolati igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >