Nőnek az elvárások a hoszteszekkel szemben
Mint számos más területen, a hoszteszszolgáltatások piacán is nagyon nagy a verseny, és ez sokszor árharcban csúcsosodik ki.
A Wonderduck Agency Zrt.-nél az egyenletesen magas színvonalú szolgáltatásokban és az objektív szempontok alapján értékelhető, transzparens működésben hisznek, ami viszont más árfekvésű, mint a jól hangzó, de beválthatatlan ígéretek.
– Ennek megfelelően olyan ügyfeleink vannak, akik hosszú távra terveznek és magas minőségi elvárásaik vannak, mondván, a fogyasztó a márkával azonosítja a hoszteszt, tehát nagyon nem mindegy, milyen a fellépése, hogyan kommunikál, miként kezeli a problémás helyzeteket. Tőlünk jellemzően olyan komplex szolgáltatáscsomagot kérnek, ami a kreatív koncepciótól kezdve az eszközök, kellékek gyártásán és a logisztikán át az adminisztrációig mindent tartalmaz – hangsúlyozta Szabó Edit ügynökségvezető.
Az ügyfelek professzionális szolgáltatásra tartanak igényt, a hoszteszekkel kapcsolatban is magasak az elvárások.
– Fontos, hogy a hoszteszek jól kommunikáljanak, tudjanak eladni, tudjanak (tanuljanak meg) mindent a termékről, a promócióról. Az ügynökség rugalmasan álljon rendelkezésre. Ha azonnali beavatkozásra vagy módosításra van szükség, oldja meg a feladatot. Mindegy, hogy egy probléma a megbízó vagy az ügynökség körében merült-e fel, az ügynökség legyen képes a megoldásra – teszi hozzá Csiby Ágnes, az In-store Team Kft. ügyfélkapcsolati igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én délig
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én, a…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >