Nőnek az elvárások a hoszteszekkel szemben
Mint számos más területen, a hoszteszszolgáltatások piacán is nagyon nagy a verseny, és ez sokszor árharcban csúcsosodik ki.
A Wonderduck Agency Zrt.-nél az egyenletesen magas színvonalú szolgáltatásokban és az objektív szempontok alapján értékelhető, transzparens működésben hisznek, ami viszont más árfekvésű, mint a jól hangzó, de beválthatatlan ígéretek.
– Ennek megfelelően olyan ügyfeleink vannak, akik hosszú távra terveznek és magas minőségi elvárásaik vannak, mondván, a fogyasztó a márkával azonosítja a hoszteszt, tehát nagyon nem mindegy, milyen a fellépése, hogyan kommunikál, miként kezeli a problémás helyzeteket. Tőlünk jellemzően olyan komplex szolgáltatáscsomagot kérnek, ami a kreatív koncepciótól kezdve az eszközök, kellékek gyártásán és a logisztikán át az adminisztrációig mindent tartalmaz – hangsúlyozta Szabó Edit ügynökségvezető.
Az ügyfelek professzionális szolgáltatásra tartanak igényt, a hoszteszekkel kapcsolatban is magasak az elvárások.
– Fontos, hogy a hoszteszek jól kommunikáljanak, tudjanak eladni, tudjanak (tanuljanak meg) mindent a termékről, a promócióról. Az ügynökség rugalmasan álljon rendelkezésre. Ha azonnali beavatkozásra vagy módosításra van szükség, oldja meg a feladatot. Mindegy, hogy egy probléma a megbízó vagy az ügynökség körében merült-e fel, az ügynökség legyen képes a megoldásra – teszi hozzá Csiby Ágnes, az In-store Team Kft. ügyfélkapcsolati igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >A 3,01 literes üdítőspalackok vitája: nem szándékos rendszerkerülés, hanem átmeneti megoldás
A magyar piacon megjelenő, 3,01 literes üdítőspalackok körüli vita kapcsán…
Tovább olvasom >