Non-food-kategória, aranyérem: Reckitt Benckiser Kft.

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 09. 27. 08:00

„Foltmentes adomány” promócióNon-food-kategóri-ában, ami a háztartási vegyi árut és a kozmetikai termékeket együttesen öleli fel, a Reckitt Benckiser Magyarország Kft. Vanish márkájához kötődő, társadalmi felelősségvállalás típusú aktivitása került a dobogó legfelső fokára.
A Deutsch Anita színésznő arcával fémjelzett kampány során, a Máltai Szeretetszolgálattal együttműködve, 30 hiper- és szupermarketben, a máltai irodákban és szabadtéri, nyilvános gyűjtőhelyeken fogadták az adományokat 4 hónapon át. Több mint 27 ezer zsák ruha gyűlt így össze, amit a MMSZ hajléktalanokat foglalkoztató mosodájában a Vanish segítségével megtisztítottak, majd szétosztottak a rászorulók között. Külön büszkeségük, hogy a mosoda kizárólag hajléktalanokat foglalkoztat.
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat tevékenységét adományokkal is támogatta a vállalat, a mosoda felállítására juttatott pénzadomány mellett termékadománnyal és minden, márciusban eladott Vanish termék árából 10 forinttal. A Reál boltok külön felajánlották, hogy minden, májusban náluk eladott Vanish termék után 10 forintot juttatnak a Szeretetszolgálatnak. A promóciót jelentős marketingtámogatás kísérte, Deutsch Anitával beharangozó és köszönő filmet sugároztak a tv-ben, országos sajtó- és PR-kampány, internetes megjelenés és a regionális rádióadók biztosították a széles körű ismertséget. Bolti szinten a Tesco és Cora áruházakban elhelyezett hatalmas gyűjtődobozok, országos hosztesztevékenység, másodkihelyezések, látványos raklapszigetek, displayek, padlómatricák és bejáratikapu-dekorációk hívták fel a figyelmet a promócióra.
Az aranyérmet és a hozzá tartozó díjakat a Reckitt Bencki-ser Kft. nevében Somlai Anna, a Vanish Brand Managere vette át.

Kapcsolódó cikkeink