Nőkre fókuszál a Magyar Sörgyártók Szövetségének legújabb kisfilmje
A napokban debütált a Magyar Sörgyártók Szövetségének legújabb kisfilmje, amelyben Tokár Tamás műsorvezető a tavalyi sikeres első rész után ezúttal feleségével, Kovács (Chloé) Dorottya youtuber szereplésével a női fogyasztókra fókuszál. A kisfilm újabb eleme a Szövetség egy éve kezdődött széleskörű, folyamatos kommunikációjának, aminek célja megragadni a prémium sörök iránt megnövekedett figyelmet.
dr. Kántor Sándor, a Magyar Sörgyártók Szövetségének igazgatója
Tokár Tamás műsorvezető és Kovács Dorottya youtuber főszereplésével készült az az új kisfilm, amely a nők és a sörfogyasztás kapcsolatát helyezi középpontba. A filmben újra szó esik a sörrel kapcsolatos tényekről és tévhitekről, amelyeket a tavaly év végén készült első filmben sorra vett Tomi a legnagyobb gyárak sörfőző mestereivel. Szó volt arról, hogy a sör nem hizlal, kalóriatartalma legtöbbszőr nem magasabb, mint más italoké, valamint arról is, hogy alapanyagai a szépségápolásban is segítségünkre vannak. Tomi és Dorottya a sörfőző mesterekkel készült beszélgetésük során a prémium sörök jellemzőit is sorra veszik.
A Magyar Sörgyártók Szövetsége az elmúlt években egyre erősebb kommunikációt folytat, amelyben nagy szerepet kap az edukáció. „A Magyar Sörgyártók Szövetsége küldetésének tekinti a sörkultúra fejlesztését, ezen belül a prémium sörfogyasztás népszerűsítését, és ennek kommunikációját. Ennek részeként kiemelt figyelmet fordítunk a sörpiaci újdonságok megismertetésére, valamint a prémiumsör és a minőségi gasztronómia kapcsolatának bemutatására” – mondja dr. Kántor Sándor a szövetség igazgatója, aki éppen a napokban van 1 éve a szervezet élén. „A tudatos és mértékletes sörfogyasztásra szintén nagy hangsúlyt helyezünk. Örülünk, hogy ebben is mindenhol partnerekre találunk” – teszi hozzá.
A Sörszövetség a főbb közösségi média platformokon és a médiában is folyamatos jelen van hasznos tartalmakkal, illetve nemrég teljesen megújult a weboldala is. A honlapról, Youtuberól és a Facebook Sör Mi Több oldaláról is elérhető kisfilm pár nap alatt már közel 100 ezer emberhez jutott el, meghaladva a tavaly készült film sikerét is.
Kapcsolódó cikkeink
Zamárdi saját söre is debütált a Balaton Beer Weekenden
Péntek délutántól vasárnap éjjelig 40-féle sörkülönlegességet kóstolhattak a vendégek a…
Tovább olvasom >Hétvégére elkészül Zamárdi söre!
Péntekre elkészül az első, balatoni településről elnevezett sör, amelyet névadója…
Tovább olvasom >A nagy sportesemények is segítik a sörfogyasztást
Bár a nagy sportesemények átmenetileg pozitív hatást gyakorolnak a sörfogyasztás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >