Nőkre fókuszál a Magyar Sörgyártók Szövetségének legújabb kisfilmje
A napokban debütált a Magyar Sörgyártók Szövetségének legújabb kisfilmje, amelyben Tokár Tamás műsorvezető a tavalyi sikeres első rész után ezúttal feleségével, Kovács (Chloé) Dorottya youtuber szereplésével a női fogyasztókra fókuszál. A kisfilm újabb eleme a Szövetség egy éve kezdődött széleskörű, folyamatos kommunikációjának, aminek célja megragadni a prémium sörök iránt megnövekedett figyelmet.
dr. Kántor Sándor, a Magyar Sörgyártók Szövetségének igazgatója
Tokár Tamás műsorvezető és Kovács Dorottya youtuber főszereplésével készült az az új kisfilm, amely a nők és a sörfogyasztás kapcsolatát helyezi középpontba. A filmben újra szó esik a sörrel kapcsolatos tényekről és tévhitekről, amelyeket a tavaly év végén készült első filmben sorra vett Tomi a legnagyobb gyárak sörfőző mestereivel. Szó volt arról, hogy a sör nem hizlal, kalóriatartalma legtöbbszőr nem magasabb, mint más italoké, valamint arról is, hogy alapanyagai a szépségápolásban is segítségünkre vannak. Tomi és Dorottya a sörfőző mesterekkel készült beszélgetésük során a prémium sörök jellemzőit is sorra veszik.
A Magyar Sörgyártók Szövetsége az elmúlt években egyre erősebb kommunikációt folytat, amelyben nagy szerepet kap az edukáció. „A Magyar Sörgyártók Szövetsége küldetésének tekinti a sörkultúra fejlesztését, ezen belül a prémium sörfogyasztás népszerűsítését, és ennek kommunikációját. Ennek részeként kiemelt figyelmet fordítunk a sörpiaci újdonságok megismertetésére, valamint a prémiumsör és a minőségi gasztronómia kapcsolatának bemutatására” – mondja dr. Kántor Sándor a szövetség igazgatója, aki éppen a napokban van 1 éve a szervezet élén. „A tudatos és mértékletes sörfogyasztásra szintén nagy hangsúlyt helyezünk. Örülünk, hogy ebben is mindenhol partnerekre találunk” – teszi hozzá.
A Sörszövetség a főbb közösségi média platformokon és a médiában is folyamatos jelen van hasznos tartalmakkal, illetve nemrég teljesen megújult a weboldala is. A honlapról, Youtuberól és a Facebook Sör Mi Több oldaláról is elérhető kisfilm pár nap alatt már közel 100 ezer emberhez jutott el, meghaladva a tavaly készült film sikerét is.
Kapcsolódó cikkeink
Csütörtökön kezdődik a Kraft Sörfesztivál a Dürer Kertben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újra együtt a csapat: Ismét a Borsodi a hazai férfi futballválogatott hivatalos söre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megkezdődött a Belvárosi Sörfesztivál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Az infláció sem indokolja már az árrésstop fenntartását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,3 százalékkal haladták meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Madár István: Árstopok nélkül magasabb lenne az infláció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >