Nőkre fókuszál a Magyar Sörgyártók Szövetségének legújabb kisfilmje
A napokban debütált a Magyar Sörgyártók Szövetségének legújabb kisfilmje, amelyben Tokár Tamás műsorvezető a tavalyi sikeres első rész után ezúttal feleségével, Kovács (Chloé) Dorottya youtuber szereplésével a női fogyasztókra fókuszál. A kisfilm újabb eleme a Szövetség egy éve kezdődött széleskörű, folyamatos kommunikációjának, aminek célja megragadni a prémium sörök iránt megnövekedett figyelmet.
dr. Kántor Sándor, a Magyar Sörgyártók Szövetségének igazgatója
Tokár Tamás műsorvezető és Kovács Dorottya youtuber főszereplésével készült az az új kisfilm, amely a nők és a sörfogyasztás kapcsolatát helyezi középpontba. A filmben újra szó esik a sörrel kapcsolatos tényekről és tévhitekről, amelyeket a tavaly év végén készült első filmben sorra vett Tomi a legnagyobb gyárak sörfőző mestereivel. Szó volt arról, hogy a sör nem hizlal, kalóriatartalma legtöbbszőr nem magasabb, mint más italoké, valamint arról is, hogy alapanyagai a szépségápolásban is segítségünkre vannak. Tomi és Dorottya a sörfőző mesterekkel készült beszélgetésük során a prémium sörök jellemzőit is sorra veszik.
A Magyar Sörgyártók Szövetsége az elmúlt években egyre erősebb kommunikációt folytat, amelyben nagy szerepet kap az edukáció. „A Magyar Sörgyártók Szövetsége küldetésének tekinti a sörkultúra fejlesztését, ezen belül a prémium sörfogyasztás népszerűsítését, és ennek kommunikációját. Ennek részeként kiemelt figyelmet fordítunk a sörpiaci újdonságok megismertetésére, valamint a prémiumsör és a minőségi gasztronómia kapcsolatának bemutatására” – mondja dr. Kántor Sándor a szövetség igazgatója, aki éppen a napokban van 1 éve a szervezet élén. „A tudatos és mértékletes sörfogyasztásra szintén nagy hangsúlyt helyezünk. Örülünk, hogy ebben is mindenhol partnerekre találunk” – teszi hozzá.
A Sörszövetség a főbb közösségi média platformokon és a médiában is folyamatos jelen van hasznos tartalmakkal, illetve nemrég teljesen megújult a weboldala is. A honlapról, Youtuberól és a Facebook Sör Mi Több oldaláról is elérhető kisfilm pár nap alatt már közel 100 ezer emberhez jutott el, meghaladva a tavaly készült film sikerét is.
Kapcsolódó cikkeink
Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >