Női arc műanyag-hulladékból: a BodyShop az újrahasznosítás mellett kampányol
Női szemétszedő arca. Ez annak az installációnak a címe, amelyet a BodyShop állított ki a londoni Borough Marketen. Az alkotás 1500 újrahasznosított műanyag-darabból áll, amelyet az indiai Bengaluruban szedtek olyan emberek, akiknek szemétszedésből tengetik az életüket.
A szépségápolási termékeiről ismert BodyShop egy újfajta újrahasznosítási módszert népszerűsít, amely segít a vásárlóknak abban, hogy esélyt adjanak a kiürült flakonok, tégelyek, tubusok újrahasznosítására. A kampány júniusban indul Ausztráliában: a vásárlók bármelyik BodyShopba visszavihetik a kiürült tárolókat. A cég a TerraCyle-lel partnerségben indítja útjára kezdeményezését.
A hároméves program során a cég több mint 900 tonna közösségi kereskedelemben újrahasznosított műanyagot szeretne újrahasznosítani, ezzel segítve 2500 szemétszedő életét: a kampány során a BodyShop felhívja a vásárlók figyelmét az indiai mélyszegénységben élőkre, akik a kezdeményezésen keresztül talán egy kicsit több fizetést kapnak munkájukért, és ezáltal nő az esélyük a tanulásra, a jobb egészségügyi ellátáshoz való hozzáférésére és arra a tiszteletre és elismerésre, amelyet megérdemelnek.(Inside FMCG)
Kapcsolódó cikkeink
Raisz Anikó: a cél nem a műanyag betiltása, hanem azok biztonságos és fenntartható használatának elősegítése
A cél nem a műanyagok betiltása, hanem azok biztonságos és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóbb sörök – A nap képe
Sörök nem szabványos, frissként nem eladható gyümölcsökből.
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >