Nobel-díjas technológia a ráncok ellen
Májusban robban be a magyar piacra a Diadermine forradalmian új, Age Supreme termékcsaládja. Nobel-díjas technológia alapján kifejlesztett formulája, a „Rejuvinol” a mélyen fekvő sejtek regenerálásával fokozza a természetes
kollagéntermelést, miközben helyreállítja a DNS természetes elöregedése és a környezeti ártalmak okozta károsodásokat.
Az eredmény pedig feszesebb és teltebb arcbőr a ráncok kisimulásával. Az innovatív termékek májustól megvásárolhatóak a DM és a Rossmann drogériáiban.
“A bőrápolást nem lehet elég korán kezdeni. Az öregedés lassú folyamat, éppen ezért az első ráncok felbukkanásáig nem is vagyunk hajlandóak tudomást venni róla, pedig szervezetünk kollagéntermelése már 25 éves kor felett csökkenni kezd” – mutat rá dr. Kassai Ildikó, a Diadermine kozmetológus-bőrgyógyász szakértője, aki azonban felhívja a figyelmet arra is, hogy a kor előrehaladtával egy érettebb illetve egy szépkorú nőnek már merőben más összetételű arcápolási termékekre van szükség, mint egy 20-25 éves hölgy arcbőrének. A Diadermine legújabb, forradalmian új, Nobel-díjas technológia alapján kifejlesztett AGE SUPREME termékcsaládját kifejezetten a 40-45 éven felüliek számára fejlesztette ki, amely rendszeres használat mellett láthatóan feszesebbé teszi az arcbőrt és kisimítja a ráncokat.
A használatot követően pedig nem marad el a látványos változás sem: az arckontúrok szebbé válnak, ezáltal fiatalosabb karakterűvé teszi a vonásokat. A bőrgyógyász-kozmetológus szerint alkalmazása mellett nincs szükség kívülről bevitt kollagénre
sem, viszont a maximális hatás érdekében érdemes a termékeket úgynevezett mikronizált hialuronsavat tartalmazó krémmel kiegészíteni. Tökéletes választás lehet erre a célra a Diadermine Super Filler, amely nemcsak megköti a vizet, de benn is tudja tartani, így szavatolja a jól hidratált és fiatalosan rugalmas bőrt.
A Bonnetti fivérek 1904-ben szabadalmaztatták a Diadermine termékeit, amelyek hamar ismertté és elismertté váltak Franciaországban. 1950-re a családi manufaktúra az ország vezető kozmetikai márkájává vált, miután megalkották
első ránctalanító krémjüket. Napjainkban már az egész világon beszerezhetőek a magas minőségű készítmények, amelyek a különböző bőrtípusoknak megfelelő, személyre szabott arcápolási élményt nyújtják, így teszik elérhetővé a magyar hölgyek számára is az arcápolás hétköznapi luxusát.
Kapcsolódó cikkeink
Újra Csodalámpa vászontáskák a Rossmannban
A Rossmann ismét csatlakozott egy különleges jótékonysági kezdeményezéshez: 2023 után…
Tovább olvasom >Új digitális szolgáltatás várandósok és kisgyermekes családok számára
A dm 2025 májusától dm babybonus néven elindította új kismamáknak…
Tovább olvasom >„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >