Nobel-díjas technológia a ráncok ellen
Májusban robban be a magyar piacra a Diadermine forradalmian új, Age Supreme termékcsaládja. Nobel-díjas technológia alapján kifejlesztett formulája, a „Rejuvinol” a mélyen fekvő sejtek regenerálásával fokozza a természetes
kollagéntermelést, miközben helyreállítja a DNS természetes elöregedése és a környezeti ártalmak okozta károsodásokat.
Az eredmény pedig feszesebb és teltebb arcbőr a ráncok kisimulásával. Az innovatív termékek májustól megvásárolhatóak a DM és a Rossmann drogériáiban.
“A bőrápolást nem lehet elég korán kezdeni. Az öregedés lassú folyamat, éppen ezért az első ráncok felbukkanásáig nem is vagyunk hajlandóak tudomást venni róla, pedig szervezetünk kollagéntermelése már 25 éves kor felett csökkenni kezd” – mutat rá dr. Kassai Ildikó, a Diadermine kozmetológus-bőrgyógyász szakértője, aki azonban felhívja a figyelmet arra is, hogy a kor előrehaladtával egy érettebb illetve egy szépkorú nőnek már merőben más összetételű arcápolási termékekre van szükség, mint egy 20-25 éves hölgy arcbőrének. A Diadermine legújabb, forradalmian új, Nobel-díjas technológia alapján kifejlesztett AGE SUPREME termékcsaládját kifejezetten a 40-45 éven felüliek számára fejlesztette ki, amely rendszeres használat mellett láthatóan feszesebbé teszi az arcbőrt és kisimítja a ráncokat.
A használatot követően pedig nem marad el a látványos változás sem: az arckontúrok szebbé válnak, ezáltal fiatalosabb karakterűvé teszi a vonásokat. A bőrgyógyász-kozmetológus szerint alkalmazása mellett nincs szükség kívülről bevitt kollagénre
sem, viszont a maximális hatás érdekében érdemes a termékeket úgynevezett mikronizált hialuronsavat tartalmazó krémmel kiegészíteni. Tökéletes választás lehet erre a célra a Diadermine Super Filler, amely nemcsak megköti a vizet, de benn is tudja tartani, így szavatolja a jól hidratált és fiatalosan rugalmas bőrt.
A Bonnetti fivérek 1904-ben szabadalmaztatták a Diadermine termékeit, amelyek hamar ismertté és elismertté váltak Franciaországban. 1950-re a családi manufaktúra az ország vezető kozmetikai márkájává vált, miután megalkották
első ránctalanító krémjüket. Napjainkban már az egész világon beszerezhetőek a magas minőségű készítmények, amelyek a különböző bőrtípusoknak megfelelő, személyre szabott arcápolási élményt nyújtják, így teszik elérhetővé a magyar hölgyek számára is az arcápolás hétköznapi luxusát.
Kapcsolódó cikkeink
Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >Online gyógyszertár indításán dolgozik a dm Németországban
A dm drogérialánc 2025-től saját online gyógyszertárral kezd Németországban recept…
Tovább olvasom >Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >