NIVEA: nem csak a tinik bőre lehet zsíros, problémás
A legújabb kutatási adatok szerint a tinédzserek több mint 80%-a, a felnőtt nőknek pedig közel 40%-a szenved a mitesszerektől és a pattanásoktól, melyek leggyakrabban a zsíros bőrtípus esetében jelennek meg.A NIVEA új, zsíros, problémás bőrre kifejlesztett arcápoló termékcsaládja magnólia kivonattal segít csökkenteni a bőr zsírosodását, és megelőzni a pattanások, mitesszerek kialakulását.
A bőrproblémák először tizenéves korban jelennek meg, és kivételes helyzetben van az, aki nem tapasztalja meg a kamaszkori hormonális változások miatt fokozódó faggyúmirigy működés hátrányait. Szerencsére ez az időszak viszonylag gyorsan lezárul, és vele együtt a bőrproblémák is feledésbe merülnek.
Más a helyzet akkor, ha a bőrtípus sajátja a fokozott faggyútermelés, így a kamaszkor után is zsíros, vagy bizonyos területeken zsírosodásra hajlamos az arcbőr. A kitágult pórusok, a kifényesedő, olajosan csillogó bőr, a mitesszerek és pattanások megjelenésére való hajlam mind-mind ismerős jelenség.A stressz, a hormonális változások és bizonyos élelmiszerek pedig még inkább növelhetik a faggyútermelést, és ronthatják a bőr állapotát.
A zsíros bőrtípusnak speciális igényei vannak, melyeket szem előtt kell tartanunk a napi bőrápolási rutin kialakításánál. A tisztítás, tonizálás és hidratálás hármas aranyszabálya a zsíros bőrtípus esetében is áll, de kiemelten fontos, hogy a különbözőműveletekhez a bőrtípusnak megfelelő termékeket válasszuk. A NIVEA új, zsíros, problémás bőrre kifejlesztett magnolia kivonatot tartalmazó termékcsaládját kifejezetten ezeknek a speciális igényeknek megfelelően fejlesztették ki.
A kínai orvoslásban nagy hagyománya van a Magnoliaofficinalis és grandiflora kérgéből nyert magnólia kivonat használatának. Aktív hatóanyagai(például magnolol és honokiol), antibakteriális és gyulladáscsökkentő hatásúak.
Kapcsolódó cikkeink
Beiersdorf most már Lipcsében is gyárt
A Beiersdorf újonnan épült lipcsei üzemében már legördültek az első…
Tovább olvasom >Cadbury, Birds Eye és Walkers: az Egyesült Királyság legjobb élelmiszermárkái
Egy új kutatás szerint a Cadbury, a Birds Eye és…
Tovább olvasom >Ezek Németország legértékesebb márkái a Kantar szerint
Nyilvánosságra hozta a Kantar a legértékesebb németországi márkákat soroló BrandZ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megérkeztek Rubint Réka alakreform termékei a Rossmann üzleteibe
Rubint Réka közismert alakreform szakértő rendkívüli együttműködésbe kezdett a Rossmann-nal:…
Tovább olvasom >Effekteam és Business Solution Award díjat nyert az IKEA körforgásos szolgáltatása, Prizma díjat a népszerűsítő kampány
A körforgásos gazdaság támogatása és a vásárlói elégedettség növelése érdekében…
Tovább olvasom >Világhírű rendező montázsfilmjével ünnepli 35. szülinapját a hazai McDonald’s
A hazai McDonald’s 35. születésnapi montázsfilmjét a mindenkori vendégek és…
Tovább olvasom >