NIVEA: nem csak a tinik bőre lehet zsíros, problémás
A legújabb kutatási adatok szerint a tinédzserek több mint 80%-a, a felnőtt nőknek pedig közel 40%-a szenved a mitesszerektől és a pattanásoktól, melyek leggyakrabban a zsíros bőrtípus esetében jelennek meg.A NIVEA új, zsíros, problémás bőrre kifejlesztett arcápoló termékcsaládja magnólia kivonattal segít csökkenteni a bőr zsírosodását, és megelőzni a pattanások, mitesszerek kialakulását.
A bőrproblémák először tizenéves korban jelennek meg, és kivételes helyzetben van az, aki nem tapasztalja meg a kamaszkori hormonális változások miatt fokozódó faggyúmirigy működés hátrányait. Szerencsére ez az időszak viszonylag gyorsan lezárul, és vele együtt a bőrproblémák is feledésbe merülnek.
Más a helyzet akkor, ha a bőrtípus sajátja a fokozott faggyútermelés, így a kamaszkor után is zsíros, vagy bizonyos területeken zsírosodásra hajlamos az arcbőr. A kitágult pórusok, a kifényesedő, olajosan csillogó bőr, a mitesszerek és pattanások megjelenésére való hajlam mind-mind ismerős jelenség.A stressz, a hormonális változások és bizonyos élelmiszerek pedig még inkább növelhetik a faggyútermelést, és ronthatják a bőr állapotát.
A zsíros bőrtípusnak speciális igényei vannak, melyeket szem előtt kell tartanunk a napi bőrápolási rutin kialakításánál. A tisztítás, tonizálás és hidratálás hármas aranyszabálya a zsíros bőrtípus esetében is áll, de kiemelten fontos, hogy a különbözőműveletekhez a bőrtípusnak megfelelő termékeket válasszuk. A NIVEA új, zsíros, problémás bőrre kifejlesztett magnolia kivonatot tartalmazó termékcsaládját kifejezetten ezeknek a speciális igényeknek megfelelően fejlesztették ki.
A kínai orvoslásban nagy hagyománya van a Magnoliaofficinalis és grandiflora kérgéből nyert magnólia kivonat használatának. Aktív hatóanyagai(például magnolol és honokiol), antibakteriális és gyulladáscsökkentő hatásúak.
Kapcsolódó cikkeink
NIVEA® Luminous630® Skin Glow Szérum 30 ml
Fedezze fel a ragyogó bőr új dimenzióját! Az innovatív formula…
Tovább olvasom >300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >Elindult a TikTok Shop Németországban – a Beiersdorf már használja is
A világhírű Nivea márka gyártója, a Beiersdorf az elsők között…
Tovább olvasom >További cikkeink
Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >Gourmet kaland útközben is: megújult az OMV VIVA nyári gasztrokínálata
A nyár nemcsak a szabadságról és a napsütésről szól, hanem…
Tovább olvasom >Visszavonulót fúj a Wizz Air: kivonul Abu-Dzabiból, leállítja közel-keleti járatait
Drasztikus döntést jelentett be a Wizz Air: 2025. szeptember 1-jétől…
Tovább olvasom >