NIVEA-kékbe öltözött augusztusban a Balaton Tihanynál
2010. augusztus 18-án rendezték az I. NIVEA Optimist Találkozót a Tihanyi Hajós Egylet strandján, ahol a hazai tavak vitorlásiskoláinak növendékei összesen 50 NIVEA logóval ellátott kisvitorlással szálltak vízre.
A NIVEA idén nyáron induló és hosszú távra tervezett együttműködésének keretében a márka nevével fémjelzett találkozón minden Optimist típusú hajó vitorláján szerepelt a jól ismert NIVEA logó, így alkotva egységet a különböző vitorlásiskolák összejövetelén.
A legfiatalabb korosztály által használt hajók reklámhordozóként jelentős előnnyel rendelkeznek a nagyobb vitorlafelülettel rendelkező osztályokkal szemben, hiszen ezek a part közelében maradnak, és ezáltal biztosítják a minél szélesebb célközönség számára a jó láthatóságot.
„Célunk ezzel az eddig példa nélküli megoldással az, hogy évekig tartó és jellegéből adódóan feltűnő brand imidzs kommunikációt biztosítsunk a NIVEA számára. A nyár elején elindított együttműködések ’megkoronázása’ volt ez az augusztusi találkozó, ahol félszáz NIVEA logóval ellátott kisvitorlás adott egymásnak randevút” – mondta Bartha Ferenc, a Beiersdorf Kft. marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >