Nincs többé műanyag tető a Penny 500 grammos joghurtos poharán
A Penny saját márkás 500 grammos joghurtos poharain nem lesz többé műanyag tető, amivel éves szinten mintegy 50 tonna műanyag hulladékot spórol a német diszkontlánc. A kezdeményezés érinti a natúr joghurtokat és az Elite saját márka alatt forgalmazott Skyr különböző fajtáit. A cég cserébe 2 darab, a joghurtos poharat kényelmesen és higiénikusan zárni képes, többször használatos műanyagtetőt kínál 99 centért.
A Penny vállalása szerint 2030-ra 100%-ban környezetbarát csomagolást fog alkalmazni.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Így alakul a nyitvatartás a PENNY üzletekben a hosszúhétvégén
A PENNY magyarországi üzletei november elsején, pénteken zárva tartanak, ugyanakkor…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >