Nincs többé műanyag tető a Penny 500 grammos joghurtos poharán
A Penny saját márkás 500 grammos joghurtos poharain nem lesz többé műanyag tető, amivel éves szinten mintegy 50 tonna műanyag hulladékot spórol a német diszkontlánc. A kezdeményezés érinti a natúr joghurtokat és az Elite saját márka alatt forgalmazott Skyr különböző fajtáit. A cég cserébe 2 darab, a joghurtos poharat kényelmesen és higiénikusan zárni képes, többször használatos műanyagtetőt kínál 99 centért.
A Penny vállalása szerint 2030-ra 100%-ban környezetbarát csomagolást fog alkalmazni.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 2 milliárd forint összegű adomány a PENNY-től
Nagyszerű eredményeket ért el karitatív partnereivel közösen a PENNY Magyarország…
Tovább olvasom >10%-kal csökkentette energiafogyasztását a PENNY
Az élelmiszer diszkontlánc 2018 óta folyamatosan azon dolgozik, hogy növelje…
Tovább olvasom >Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: 566 mikro-, kis- és közepes vállalkozás részesül kapacitásbővítő támogatásban
A mikro-, kis- és közepes vállalkozásokat célzó kapacitásbővítő támogatásra 566-an…
Tovább olvasom >