Nincs többé műanyag kupak a literes Campina Organic dobozokon
A FrieslandCampina új töltőnyílással helyettesíti literes Campina Organic dobozainak lezárására eddig szolgáló műanyag kupakot. Ezen túlmenően eltávolította a csomagolást borító filmréteget, ami révén közvetlenül láthatóvá válik a fehérítetetlen barna karton.
A változtatások a cég a csomagolás-előállításából adódó CO2-kibocsátásának 37%-kal való csökkenését eredményezték, míg a fennmaradó kibocsátást az új klímasemleges designnal igyekszik a vállalat kompenzálni. A módosításokat az üzletekben egyre környezettudatosabban választó vásárlók inspirálták, és részét képezik a vállalat azon törekvésének, hogy a teljes csomagolási portfóliót körforgásossá és szén-dioxid-semlegessé tegye.
Ez a legutóbbi lépés a FrieslandCampina 2020-ban bevezetett megújult fenntarthatósági programjának eleme. A program céljai között szerepelnek a klímasemleges jövőhöz, a biológiai sokszínűséghez, a fenntartható alapanyagok beszerzéséhez kapcsolódó erőfeszítések.
Kapcsolódó cikkeink
Jót tenni és jól működni
A Mars Incorporated jelentős előrelépést tett a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése terén,…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >Pezsdítő innovációk a Törley-nél
Az energiafelhasználásának felét megújuló forrásból biztosítja, 2030-ra felére, 2040-re pedig…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >