Nincs többé műanyag gyűrű a Coors Light csomagokon
A Molson Coors bejelentése szerint a jövőben a Coors Light hatos csomagjairól eltűnik a műanyag gyűrű mindenhol, ahol a vállalat maga végzi a gyártást. A kezdeményezéssel a Coors Light a legnagyobb olyan márka Észak-Amerikában, amely eltávolítja a műanyag gyűrűket multipack termékeiről.
A Molson Coors Beverage Company mintegy 85 millió dollárt költ arra, hogy teljesen újrahasznosítható, fenntartható forrásból beszerzett kartonhordozóra álljon át még az idén. A lépéssel a vállalat mintegy 1,7 millió fontnyi műanyaghulladékot iktat ki működéséből évente.
Kapcsolódó cikkeink
Résztulajdont vásárol a Molson Coors a Fever-Tree-ben
A Molson Coors 8,5%-os részesedést szerez a brit Fever-Tree-ben egy…
Tovább olvasom >Triplázott a Borsodi – 2025-ben is Legjobb Munkáltató minősítést kapott
A Borsodi Sörgyár idén immár harmadik alkalommal kapta meg a…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Európai Bizottság követeli az árréscsökkentés eltörlését
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen az élelmiszerekre,…
Tovább olvasom >Nagy István: beláthatatlanok a műhús terjedésének következményei
A műhús terjedésének következményei beláthatatlanok, térnyerése mind a termelőket, mind…
Tovább olvasom >Az OTP Travel második alkalommal kapta meg a Travelife Partner minősítést
Az OTP Travel ismét elnyerte a Travelife Partner szintű nemzetközi…
Tovább olvasom >