Nincs többé műanyag gyűrű a Coors Light csomagokon
A Molson Coors bejelentése szerint a jövőben a Coors Light hatos csomagjairól eltűnik a műanyag gyűrű mindenhol, ahol a vállalat maga végzi a gyártást. A kezdeményezéssel a Coors Light a legnagyobb olyan márka Észak-Amerikában, amely eltávolítja a műanyag gyűrűket multipack termékeiről.
A Molson Coors Beverage Company mintegy 85 millió dollárt költ arra, hogy teljesen újrahasznosítható, fenntartható forrásból beszerzett kartonhordozóra álljon át még az idén. A lépéssel a vállalat mintegy 1,7 millió fontnyi műanyaghulladékot iktat ki működéséből évente.
Kapcsolódó cikkeink
Résztulajdont vásárol a Molson Coors a Fever-Tree-ben
A Molson Coors 8,5%-os részesedést szerez a brit Fever-Tree-ben egy…
Tovább olvasom >Triplázott a Borsodi – 2025-ben is Legjobb Munkáltató minősítést kapott
A Borsodi Sörgyár idén immár harmadik alkalommal kapta meg a…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >GKI elemzés: A gazdasági kiszolgáltatottságról mi magunk is tehetünk
A kormány 2025-ös „repülőrajtjához” szükség lenne az export felfutására (a…
Tovább olvasom >Top 50 a turizmusban: ők voltak az ágazat fontos szereplői 2024-ben
Gyulay Zsolt, Gerendai Károly, Kreinbacher József, Orbán Ráhel, Scheer Sándor,…
Tovább olvasom >