Nincs többé műanyag gyűrű a Coors Light csomagokon
A Molson Coors bejelentése szerint a jövőben a Coors Light hatos csomagjairól eltűnik a műanyag gyűrű mindenhol, ahol a vállalat maga végzi a gyártást. A kezdeményezéssel a Coors Light a legnagyobb olyan márka Észak-Amerikában, amely eltávolítja a műanyag gyűrűket multipack termékeiről.
A Molson Coors Beverage Company mintegy 85 millió dollárt költ arra, hogy teljesen újrahasznosítható, fenntartható forrásból beszerzett kartonhordozóra álljon át még az idén. A lépéssel a vállalat mintegy 1,7 millió fontnyi műanyaghulladékot iktat ki működéséből évente.
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >Írországban a Heineken Irelandhez kerül a Molson Coors sörmárkák fogalmazási joga
Megállapodott a Heineken Ireland a Molson Coors sörmárkák írországi forgalmazási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >