Nincs több online borvásárlás a holland Lidlnél
Eltávolította online kínálatából borait a holland Lidl. Az ok a kiskereskedő non-food-stratégiájában keresendő.
A lépés háttében az áll, hogy a Lidl kizárólag non-food termékeket szeretne értékesíteni online üzletében. A Lidl Németország már minden élelmiszert eltávolított online elérhető termékei közül.
Az IRI felmérése szerint a holland szupermarketek boreladási komolyan csökkentek az elmúlt években: míg 2016-ban 226 millió liter fogyott el, addig tavaly ez a szám már csak 212 millió liter volt.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >20%-kal növelte forgalmát az Action 2024 első kilenc hónapjában
Európa egyik vezető non-food diszkontlánca, az Action 2024 első kilenc…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >