Nincs több online borvásárlás a holland Lidlnél
Eltávolította online kínálatából borait a holland Lidl. Az ok a kiskereskedő non-food-stratégiájában keresendő.
A lépés háttében az áll, hogy a Lidl kizárólag non-food termékeket szeretne értékesíteni online üzletében. A Lidl Németország már minden élelmiszert eltávolított online elérhető termékei közül.
Az IRI felmérése szerint a holland szupermarketek boreladási komolyan csökkentek az elmúlt években: míg 2016-ban 226 millió liter fogyott el, addig tavaly ez a szám már csak 212 millió liter volt.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >