Nincs több online borvásárlás a holland Lidlnél
Eltávolította online kínálatából borait a holland Lidl. Az ok a kiskereskedő non-food-stratégiájában keresendő.
A lépés háttében az áll, hogy a Lidl kizárólag non-food termékeket szeretne értékesíteni online üzletében. A Lidl Németország már minden élelmiszert eltávolított online elérhető termékei közül.
Az IRI felmérése szerint a holland szupermarketek boreladási komolyan csökkentek az elmúlt években: míg 2016-ban 226 millió liter fogyott el, addig tavaly ez a szám már csak 212 millió liter volt.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az…
Tovább olvasom >Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI…
Tovább olvasom >Az országosan egységes árképzésért kampányol a Lidl Finnországban
A Lidl Finnország az országosan egységes árakat támogatja, kritizálva a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >Másodjára mutatkoznak be Kőbánya meghatározó munkáltatói
A tavalyi sikeres debütálás után, idén november 13-án második alkalommal…
Tovább olvasom >