Nincs több online borvásárlás a holland Lidlnél
Eltávolította online kínálatából borait a holland Lidl. Az ok a kiskereskedő non-food-stratégiájában keresendő.
A lépés háttében az áll, hogy a Lidl kizárólag non-food termékeket szeretne értékesíteni online üzletében. A Lidl Németország már minden élelmiszert eltávolított online elérhető termékei közül.
Az IRI felmérése szerint a holland szupermarketek boreladási komolyan csökkentek az elmúlt években: míg 2016-ban 226 millió liter fogyott el, addig tavaly ez a szám már csak 212 millió liter volt.
Kapcsolódó cikkeink
Vesztergombi Ferenc kapta idén a Magyar Bor Akadémia Életmű Díját
A szőlő és a bor nemcsak több százezer embernek ad…
Tovább olvasom >Bor ellen kampányol, miközben a borágazatot képviseli? Wáberer György kihívása botrányt kavart
Jelentős felháborodást váltott ki a hazai borászok körében Wáberer György…
Tovább olvasom >Tavaly 1,7 millió hektoliter bort fogyasztottak Magyarországon
Tavaly összesen 1,7 millió hektoliter, átlagosan fejenként 17,1 liter bort…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >