Nincs több műanyag fólia a Waitrose saját márkás multipack termékein
A brit Waitrose & Partners megszünteti saját márkás multipack konzerveinek jellemzően egyszer használatos műanyagból készült fóliával való összecsomagolását. A lépéssel a lánc évente több mint 45 tonna egyszer használatos műanyagot iktat ki működéséből.
A lánc március óta rekord mennyiségű konzervet adott el, ezzel együtt fontosnak tartja az egyszer használatos műanyagok mennyiségének kordában tartását. A kezdeményezés fontos lépés a cég vállalásának megvalósítása felé, melynek értelmében 2021-re csomagolásukból kiiktatják a nem újrahasznosítható műanyagot.
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható műanyagcsomagolások globális piaca 2029-ig 122,4 milliárd dollárra nőhet
Az egyik fő hajtóerő az, hogy az újrafelhasználható csomagolások egyre…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia segítségével kínál személyre szabott online vásárlási élményt a Waitrose
A Waitrose a mesterséges intelligencia segítségével kíván személyre szabott online…
Tovább olvasom >McKinsey: a fogyasztók figyelme az élelmiszerbiztonság és higiénia fölötti aggodalmakról újra a fenntartható csomagolásra helyeződött át
A McKinsey 11 ország fogyasztói körében végzett felmérése szerint a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >