Nincs több műanyag fólia a Waitrose saját márkás multipack termékein
A brit Waitrose & Partners megszünteti saját márkás multipack konzerveinek jellemzően egyszer használatos műanyagból készült fóliával való összecsomagolását. A lépéssel a lánc évente több mint 45 tonna egyszer használatos műanyagot iktat ki működéséből.
A lánc március óta rekord mennyiségű konzervet adott el, ezzel együtt fontosnak tartja az egyszer használatos műanyagok mennyiségének kordában tartását. A kezdeményezés fontos lépés a cég vállalásának megvalósítása felé, melynek értelmében 2021-re csomagolásukból kiiktatják a nem újrahasznosítható műanyagot.
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható műanyagcsomagolások globális piaca 2029-ig 122,4 milliárd dollárra nőhet
Az egyik fő hajtóerő az, hogy az újrafelhasználható csomagolások egyre…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia segítségével kínál személyre szabott online vásárlási élményt a Waitrose
A Waitrose a mesterséges intelligencia segítségével kíván személyre szabott online…
Tovább olvasom >McKinsey: a fogyasztók figyelme az élelmiszerbiztonság és higiénia fölötti aggodalmakról újra a fenntartható csomagolásra helyeződött át
A McKinsey 11 ország fogyasztói körében végzett felmérése szerint a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >