Nincs több műanyag fólia a Waitrose saját márkás multipack termékein
A brit Waitrose & Partners megszünteti saját márkás multipack konzerveinek jellemzően egyszer használatos műanyagból készült fóliával való összecsomagolását. A lépéssel a lánc évente több mint 45 tonna egyszer használatos műanyagot iktat ki működéséből.
A lánc március óta rekord mennyiségű konzervet adott el, ezzel együtt fontosnak tartja az egyszer használatos műanyagok mennyiségének kordában tartását. A kezdeményezés fontos lépés a cég vállalásának megvalósítása felé, melynek értelmében 2021-re csomagolásukból kiiktatják a nem újrahasznosítható műanyagot.
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható műanyagcsomagolások globális piaca 2029-ig 122,4 milliárd dollárra nőhet
Az egyik fő hajtóerő az, hogy az újrafelhasználható csomagolások egyre…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia segítségével kínál személyre szabott online vásárlási élményt a Waitrose
A Waitrose a mesterséges intelligencia segítségével kíván személyre szabott online…
Tovább olvasom >McKinsey: a fogyasztók figyelme az élelmiszerbiztonság és higiénia fölötti aggodalmakról újra a fenntartható csomagolásra helyeződött át
A McKinsey 11 ország fogyasztói körében végzett felmérése szerint a…
Tovább olvasom >További cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
Megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/5. száma, amelynek bővített digitális…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >