Nincs offline online nélkül – A Trade Marketing Klub júniusi klubülése
Június 7-én tartotta szokásos, nyár eleji, grillpartival egybekötött találkozóját a Trade Marketing Klub. A kivételesen nyílt formában megrendezett klubülés helyszíne ezúttal a hangulatos Villa Rosa volt, ahol online kommunikációs és marketing szakértők általános alapelveken és konkrét példákon keresztül mutatták be, hogyan kapcsolható össze a fogyasztói élmény és a forgalomnövelés érdekében a trade marketing és az online marketing kommunikáció.
Lévai Richárd az RG Stúdió közösségi média szakértője előadásában kifejtette, a közösségi média és a Facebook hogyan tudja támogatni az értékesítéshelyi eladást, és hogyan segítenek ezek a platformok, hogy a brand a vásárlókat az üzletekbe és a termékeihez vigye. Példákon keresztül széles tárházát mutatta be, milyen lehetőségek állnak rendelkezésre a Facebook-hirdetések célzott megjelenítésére, valamint hogyan fordítható a trade marketing hasznára az eladás helyén az, hogy a vásárló a telefonját böngészi. Ezen kívül felhasználási ötleteket hozott a kiterjesztett valóság marketing kommunikációban való eredményes felhasználására is.
A klubülés második előadásában Kuritár Csaba, a Tricky Communications CEO/kreatív igazgatója 8 tippet mutatott be, amelyek mentén egy digitális promóció eredményesen kivitelezhető, valamint vázolta azokat az alapvető fontosságú elemeket, amelyekre egy promóció tervezésekor érdemes kiemelt figyelmet szentelni. Bemutatójában kitért a különböző online csatornákon való kommunikációra és vizuális tartalmakra, valamint a mobilfókuszú médiamix fontosságára.
A júniusi klubülés a Villa Rosa kertjében, a szokásos grillpartival és az elmaradhatatlan Trade Marketing Klub-tortával ért véget. Az idei grillparti támogatói a Szentkirályi-Kékkúti, a PICK Szeged, a Sole-Mizo, az Univer és az Essity voltak.
Kapcsolódó cikkeink
Puha papír, kemény piac
A papír zsebkendők és szalvéták piaca az utóbbi években jelentős…
Tovább olvasom >Zewa Magic Garden Limited Edition termékcsalád
A Zewa mostantól nem évszakhoz kötődően fogja a limitált kiadásait…
Tovább olvasom >Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >Másodjára mutatkoznak be Kőbánya meghatározó munkáltatói
A tavalyi sikeres debütálás után, idén november 13-án második alkalommal…
Tovább olvasom >