Nincs offline online nélkül – A Trade Marketing Klub júniusi klubülése
Június 7-én tartotta szokásos, nyár eleji, grillpartival egybekötött találkozóját a Trade Marketing Klub. A kivételesen nyílt formában megrendezett klubülés helyszíne ezúttal a hangulatos Villa Rosa volt, ahol online kommunikációs és marketing szakértők általános alapelveken és konkrét példákon keresztül mutatták be, hogyan kapcsolható össze a fogyasztói élmény és a forgalomnövelés érdekében a trade marketing és az online marketing kommunikáció.
Lévai Richárd az RG Stúdió közösségi média szakértője előadásában kifejtette, a közösségi média és a Facebook hogyan tudja támogatni az értékesítéshelyi eladást, és hogyan segítenek ezek a platformok, hogy a brand a vásárlókat az üzletekbe és a termékeihez vigye. Példákon keresztül széles tárházát mutatta be, milyen lehetőségek állnak rendelkezésre a Facebook-hirdetések célzott megjelenítésére, valamint hogyan fordítható a trade marketing hasznára az eladás helyén az, hogy a vásárló a telefonját böngészi. Ezen kívül felhasználási ötleteket hozott a kiterjesztett valóság marketing kommunikációban való eredményes felhasználására is.
A klubülés második előadásában Kuritár Csaba, a Tricky Communications CEO/kreatív igazgatója 8 tippet mutatott be, amelyek mentén egy digitális promóció eredményesen kivitelezhető, valamint vázolta azokat az alapvető fontosságú elemeket, amelyekre egy promóció tervezésekor érdemes kiemelt figyelmet szentelni. Bemutatójában kitért a különböző online csatornákon való kommunikációra és vizuális tartalmakra, valamint a mobilfókuszú médiamix fontosságára.
A júniusi klubülés a Villa Rosa kertjében, a szokásos grillpartival és az elmaradhatatlan Trade Marketing Klub-tortával ért véget. Az idei grillparti támogatói a Szentkirályi-Kékkúti, a PICK Szeged, a Sole-Mizo, az Univer és az Essity voltak.
Kapcsolódó cikkeink
Show és paprika
Capsicum Club néven nyitott gasztronómiai és közösségi helyszínt az Univer…
Tovább olvasom >Zewa Eco Comfort 90 db-os papírzsebkendő
A Zewa az Eco Comfort toalettpapír sikere nyomán bevezeti az…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen
Ha Valentin-nap, akkor „Szerelmem a trade marketing konferencia” immár 22…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >