Nincs offline online nélkül – A Trade Marketing Klub júniusi klubülése
Június 7-én tartotta szokásos, nyár eleji, grillpartival egybekötött találkozóját a Trade Marketing Klub. A kivételesen nyílt formában megrendezett klubülés helyszíne ezúttal a hangulatos Villa Rosa volt, ahol online kommunikációs és marketing szakértők általános alapelveken és konkrét példákon keresztül mutatták be, hogyan kapcsolható össze a fogyasztói élmény és a forgalomnövelés érdekében a trade marketing és az online marketing kommunikáció.
Lévai Richárd az RG Stúdió közösségi média szakértője előadásában kifejtette, a közösségi média és a Facebook hogyan tudja támogatni az értékesítéshelyi eladást, és hogyan segítenek ezek a platformok, hogy a brand a vásárlókat az üzletekbe és a termékeihez vigye. Példákon keresztül széles tárházát mutatta be, milyen lehetőségek állnak rendelkezésre a Facebook-hirdetések célzott megjelenítésére, valamint hogyan fordítható a trade marketing hasznára az eladás helyén az, hogy a vásárló a telefonját böngészi. Ezen kívül felhasználási ötleteket hozott a kiterjesztett valóság marketing kommunikációban való eredményes felhasználására is.
A klubülés második előadásában Kuritár Csaba, a Tricky Communications CEO/kreatív igazgatója 8 tippet mutatott be, amelyek mentén egy digitális promóció eredményesen kivitelezhető, valamint vázolta azokat az alapvető fontosságú elemeket, amelyekre egy promóció tervezésekor érdemes kiemelt figyelmet szentelni. Bemutatójában kitért a különböző online csatornákon való kommunikációra és vizuális tartalmakra, valamint a mobilfókuszú médiamix fontosságára.
A júniusi klubülés a Villa Rosa kertjében, a szokásos grillpartival és az elmaradhatatlan Trade Marketing Klub-tortával ért véget. Az idei grillparti támogatói a Szentkirályi-Kékkúti, a PICK Szeged, a Sole-Mizo, az Univer és az Essity voltak.
Kapcsolódó cikkeink
Promóciós fordulat – a márkák visszatérnek, de csak akciósan?
Az elmúlt másfél évben a vásárlói döntések alapjaiban változtak meg…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Már nem zuhanunk, de még nem repülünk
Bár a gazdasági visszaesést követően 2024-ben elindult némi élénkülés, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A STRAND Fesztivál K&H Balaton Nagyszínpadán hazai- és világsztárok váltják egymást
Idén nyáron Zamárdi ismét megtelik zenével, színekkel és pezsgő hangulattal. A STRAND…
Tovább olvasom >Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál 2025 – Három nap a bor, a pezsgő és a kultúra jegyében
Szeptember 5–7. között immár 35. alkalommal várja látogatóit a Budafoki…
Tovább olvasom >