Nincs offline online nélkül – A Trade Marketing Klub júniusi klubülése
Június 7-én tartotta szokásos, nyár eleji, grillpartival egybekötött találkozóját a Trade Marketing Klub. A kivételesen nyílt formában megrendezett klubülés helyszíne ezúttal a hangulatos Villa Rosa volt, ahol online kommunikációs és marketing szakértők általános alapelveken és konkrét példákon keresztül mutatták be, hogyan kapcsolható össze a fogyasztói élmény és a forgalomnövelés érdekében a trade marketing és az online marketing kommunikáció.
Lévai Richárd az RG Stúdió közösségi média szakértője előadásában kifejtette, a közösségi média és a Facebook hogyan tudja támogatni az értékesítéshelyi eladást, és hogyan segítenek ezek a platformok, hogy a brand a vásárlókat az üzletekbe és a termékeihez vigye. Példákon keresztül széles tárházát mutatta be, milyen lehetőségek állnak rendelkezésre a Facebook-hirdetések célzott megjelenítésére, valamint hogyan fordítható a trade marketing hasznára az eladás helyén az, hogy a vásárló a telefonját böngészi. Ezen kívül felhasználási ötleteket hozott a kiterjesztett valóság marketing kommunikációban való eredményes felhasználására is.
A klubülés második előadásában Kuritár Csaba, a Tricky Communications CEO/kreatív igazgatója 8 tippet mutatott be, amelyek mentén egy digitális promóció eredményesen kivitelezhető, valamint vázolta azokat az alapvető fontosságú elemeket, amelyekre egy promóció tervezésekor érdemes kiemelt figyelmet szentelni. Bemutatójában kitért a különböző online csatornákon való kommunikációra és vizuális tartalmakra, valamint a mobilfókuszú médiamix fontosságára.
A júniusi klubülés a Villa Rosa kertjében, a szokásos grillpartival és az elmaradhatatlan Trade Marketing Klub-tortával ért véget. Az idei grillparti támogatói a Szentkirályi-Kékkúti, a PICK Szeged, a Sole-Mizo, az Univer és az Essity voltak.
Kapcsolódó cikkeink
A foci mindent visz
Patinás helyszínen, a MOMKult Kupolatermében, a PICK és Mizo vendéglátásában…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >KMÉ-védjegy: minőség és egyediség a hazai élelmiszeriparban
A magyar élelmiszeriparban mintegy 50 különböző tanúsító védjegy található, amelyek többsége…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >