Nincs kompromisszum!
A GfK Hungária Piackutató Intézet összehasonlító elemzésében kitér a kereskedelmi láncok stratégiájára. Ez a fogyasztók ár/érték arányhoz való viszonyát, és annak tendenciáját szemlélteti. Amíg ugyanis a korábbi években a vásárló minden szinten kompromisszumot kötött, és tudta, hogy az olcsó termékhez alacsony minőséget, a drágább áruhoz magasabb minőséget kap, addig a fogyasztói elvárásokban ma már a magas minőséghez is a mindinkább olcsó ár lenne kívánatos. Ezt hasonló, német és angol példák is alátámasztják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >