Nincs kompromisszum!
A GfK Hungária Piackutató Intézet összehasonlító elemzésében kitér a kereskedelmi láncok stratégiájára. Ez a fogyasztók ár/érték arányhoz való viszonyát, és annak tendenciáját szemlélteti. Amíg ugyanis a korábbi években a vásárló minden szinten kompromisszumot kötött, és tudta, hogy az olcsó termékhez alacsony minőséget, a drágább áruhoz magasabb minőséget kap, addig a fogyasztói elvárásokban ma már a magas minőséghez is a mindinkább olcsó ár lenne kívánatos. Ezt hasonló, német és angol példák is alátámasztják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Országos fogyasztóvédelmi ellenőrzés indult a visszaváltási díjakról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: júliusban az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban gyorsult az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >