Nincs kompromisszum!
A GfK Hungária Piackutató Intézet összehasonlító elemzésében kitér a kereskedelmi láncok stratégiájára. Ez a fogyasztók ár/érték arányhoz való viszonyát, és annak tendenciáját szemlélteti. Amíg ugyanis a korábbi években a vásárló minden szinten kompromisszumot kötött, és tudta, hogy az olcsó termékhez alacsony minőséget, a drágább áruhoz magasabb minőséget kap, addig a fogyasztói elvárásokban ma már a magas minőséghez is a mindinkább olcsó ár lenne kívánatos. Ezt hasonló, német és angol példák is alátámasztják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Előléptetések és új Partner a PortfoLionnál
Több kolléga előléptetése mellett Mihály Zsolt partneri kinevezését is bejelentette…
Tovább olvasom >Sajtgyártási melléktermékből készít újgenerációs kazeint a Bel Group és a Standing Ovation
Úttörő megoldással állt elő a francia Bel Group és a…
Tovább olvasom >Amikor a mesterséges intelligencia segít a klímavédelemben
Valódi vállalásokkal valódi hatást érhetünk el a természet- és klímavédelemben…
Tovább olvasom >