Nigériai delegáció az Agrármarketing Centrumban
Az Agrármarketing Centrum (AMC) ügyvezetője, Daróczi László Nigéria gazdasági, politikai vezetőinek 13 fős delegációjával folytatott egyeztetéseket többek között a 78. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Vásár és Kiállítás előkészítésével kapcsolatosan. A 2017. Június 5-től 19-ig hazánkban tartózkodó küldöttség tagjai magyarországi látogatásuk alatt számos üzleti tárgyalást folytatnak, ennek részeként kívántak részleteiben is megismerkedni az AMC működésével, munkafolyamataival és betekintést nyerni a közelgő, 78. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Vásár és Kiállítás előkészületeibe, ütemezésében és a szervezés mechanizmusaiba.
Az afrikai delegáció tagjai többek között az agráriumot és élelmiszergazdaságot érintő szakmai és üzleti információk és tapasztalatok megosztása érdekében Nigéria különféle gazdasági, politikai és társadalmi területeiről érkeztek hazánkba.
A több évtizedes tapasztalattal és szaktudással rendelkező, OMÉK-ot szervező, Agrármarketing Centrum vezetőjével és szakembereivel folytatott jó hangulatú egyeztetésen részletes tájékoztatást kértek nigériai partnereink arról, hogy pontosan mely területeken és milyen módon játszik szerepet az Agrármarketing Centrum a magyar agrárium és élelmiszergazdaság versenyképességének és üzleti eredményeinek javításában, a hazai kkv-k és termelők marketingkultúrájának erősítésében és a magyar vállalkozások piacra juttatásának támogatásában.
Emellett információkat kértek az egészséges, ízletes, a nemzeti tradíciókhoz hű, környezettudatos technológiával készült, kiváló minőségű magyar termékek megismertetését és minél szélesebb körben való elterjesztését célzó, a Földművelésügyi Minisztérium irányításával működő állami marketingszervezet finanszírozási és pályázati rendszereinek működésével kapcsolatosan, továbbá a hazánkban előállított, magas színvonalú élelmiszer termékek GMO-mentességéért végzett intézkedésekről is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >