Nielsen: Két számjegyű növekedés az óvszereknél
2017 augusztusa és 2018 júliusa között értékben tíz százalékkal több fogyott óvszerekből az előző év azonos időszakához képest. Ez értékben három és fél milliárd forintot jelent, az éves mennyiség pedig közel 21 millió darab óvszert tett ki.

Rhorer Dávid
ügyfélkapcsolati vezető
Nielsen
A teljes óvszerforgalom több mint egyharmada Budapesten és környékén történik (40 százalék), míg délnyugaton valamivel több mint 10 százalék realizálódik.
Ha óvszer, akkor síkosított: tartja, sőt megerősítette vezető pozícióját a típus, az értékesített óvszerek közel kilenctizede ilyen. Az értékbeli eladások 82 százaléka a nem bordázott óvszerekre megy, és gyakorlatilag elenyésző a színezett termékek aránya.
Kiszerelések tekintetében a nagyobb, azaz 10+-os csomagok teszik ki az eladások közel 70 százalékát. A 3 darabos csomagok pedig egyharmados részesedéssel rendelkeznek.
A gyártói márkák minden szempontból viszik a prímet, a saját márkás termékek aránya a forgalomból 5%.
Kapcsolódó cikkeink
A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Indul a Costa Art & Craft pályázat!
Egy jó kávé csodákra képes – felfrissít, inspirál, energiát ad.…
Tovább olvasom >Jövőre is drága maradhat a spanyol olívaolaj
Akár júniusig rekord magas maradhat a spanyolországi olívaolaj ára, miután…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Hódít a #MatchaTok: a japán zöldtea por lett a közösségi média új kedvence
A TikTokon elindult #MatchaTok trend szélsebesen meghódította a világot: a…
Tovább olvasom >