Nielsen: Két számjegyű növekedés az óvszereknél

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2018. 10. 15. 21:26

2017 augusztusa és 2018 júliusa között értékben tíz százalékkal több fogyott óvszerekből az előző év azonos időszakához képest. Ez értékben három és fél milliárd forintot jelent, az éves mennyiség pedig közel 21 millió darab óvszert tett ki.

Rhorer Dávid
ügyfélkapcsolati vezető
Nielsen

A teljes óvszerforgalom több mint egyharmada Budapesten és környékén történik (40 százalék), míg délnyugaton valamivel több mint 10 százalék realizálódik.

Ha óvszer, akkor síkosított: tartja, sőt megerősítette vezető pozícióját a típus, az értékesített óvszerek közel kilenctizede ilyen. Az értékbeli eladások 82 százaléka a nem bordázott óvszerekre megy, és gyakorlatilag elenyésző a színezett termékek aránya.

Kiszerelések tekintetében a nagyobb, azaz 10+-os csomagok teszik ki az eladások közel 70 százalékát. A 3 darabos csomagok pedig egyharmados részesedéssel rendelkeznek.

A gyártói márkák minden szempontból viszik a prímet, a saját márkás termékek aránya a forgalomból 5%.

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink