Új piaci igazgató a Marsnál
Új piaci igazgatót neveztek ki a Mars Magyarország élére: június 1-jétől Sófalvi Attila felel a nemzetközi FMCG vállalat hazai igazgatási feladataiért.
Sófalvi Attila pályafutását 1998-ban kezdte a Nestlénél, ahol többek között brand managerként, Key Account Managerként, valamint Kategória Sales Managerként dolgozott több termékcsoporton, Magyarországon és Franciaországban is. Ezt követően az ismert gyógyszeripari vállalat, a Pfizer Gyógyszerkereskedelmi Kft. ügyfélkezelő Customer Managereként és az európai kiskereskedelmi hálózat stratégiai és marketingvezetőjeként tevékenykedett. Jelenlegi pozícióját megelőzően a Tchibo Budapest Kft. kereskedelmi igazgatójaként a vállalat kávé üzletágáért felelt, ahol 7 sikeres évet töltött el.
„Megtiszteltetés számomra egy ilyen nagy múltú vállalkozás munkáját segíteni” – mondta Sófalvi Attila. „Izgatottan várom az előttem álló feladatokat, és mivel egy összetartó, támogató csapatba kerültem, biztos vagyok benne, hogy gördülékeny lesz a közös munka. A Mars által alkalmazott Öt Alapelv (Minőség, Felelősség, Kölcsönösség, Hatékonyság és Szabadság) segíteni fog a céljaim elérésében, a munkatársak fejlődésének támogatásában, valamint a cég fenntartható növekedésének folytatásában” – tette hozzá a frissen kinevezett piaci igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
A Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására
Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét…
Tovább olvasom >Katona Norbert az MMSZ szakmai és operációs igazgatója
Március elsejétől Katona Norbert szakmai és operációs igazgatóként irányítja a…
Tovább olvasom >Nagy Márton: fenntartható a magyar gazdaság 4 százalék körüli növekedése
Idén 2-3 százalék közötti gazdasági növekedésre számít a kormány, de…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >