Új piaci igazgató a Marsnál
Új piaci igazgatót neveztek ki a Mars Magyarország élére: június 1-jétől Sófalvi Attila felel a nemzetközi FMCG vállalat hazai igazgatási feladataiért.
Sófalvi Attila pályafutását 1998-ban kezdte a Nestlénél, ahol többek között brand managerként, Key Account Managerként, valamint Kategória Sales Managerként dolgozott több termékcsoporton, Magyarországon és Franciaországban is. Ezt követően az ismert gyógyszeripari vállalat, a Pfizer Gyógyszerkereskedelmi Kft. ügyfélkezelő Customer Managereként és az európai kiskereskedelmi hálózat stratégiai és marketingvezetőjeként tevékenykedett. Jelenlegi pozícióját megelőzően a Tchibo Budapest Kft. kereskedelmi igazgatójaként a vállalat kávé üzletágáért felelt, ahol 7 sikeres évet töltött el.
„Megtiszteltetés számomra egy ilyen nagy múltú vállalkozás munkáját segíteni” – mondta Sófalvi Attila. „Izgatottan várom az előttem álló feladatokat, és mivel egy összetartó, támogató csapatba kerültem, biztos vagyok benne, hogy gördülékeny lesz a közös munka. A Mars által alkalmazott Öt Alapelv (Minőség, Felelősség, Kölcsönösség, Hatékonyság és Szabadság) segíteni fog a céljaim elérésében, a munkatársak fejlődésének támogatásában, valamint a cég fenntartható növekedésének folytatásában” – tette hozzá a frissen kinevezett piaci igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
Alapos anyagdrágulás a csokoládéknál
Széthúzta a mezőnyt a kakaóbab drágulása a csokoládék között: a…
Tovább olvasom >2030-ra csak teljesen szegregált fenntartható kakaót használ termékeiben a Mars
A vállalat kizárólag a programjában részt vevő vagy az általa…
Tovább olvasom >A megatrendek ismerete segíthet a fenntartható növekedés elérésében
A 2020-as évtized a nagy gazdasági világrendszerek átalakulásának időszaka, amikor…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >